הליכוד מגיב בחריפות להאשמות: ערוץ 13 - התקשורת של חמאס

לאחר אמירתו הנחרצת של כתב חדשות 13 כי נתניהו רוצה את כל החטופים מתים, הגיב הליכוד בחריפות וטען: "החמאס לא צריך תקשורת אם יש לו את חדשות 13". תמרי חזר בו והתנצל: "בחירת מילים מאוד לא מוצלחת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/24 19:25 ב באדר א'

הליכוד מגיב בחריפות להאשמות: ערוץ 13 - התקשורת של חמאס
אולפן חדשות 13, צילום: חדשות 13

על רקע השיחות המשא ומתן לשחרור החטופים, התבטא כתב חדשות 13 גילי תמרי בחריפות נגד ראש הממשלה וטען כי הוא "רוצה את כולם מתים". מפלגת הליכוד לא נשארה אדישה להאשמות ותקפה את ערוץ החדשות כולו: "החמאס לא צריך תקשורת אם יש לו את חדשות 13". ארגון בצלמו אף הגיב ודרש להשעות את תמרי ולחייבו בקנס כספי גבוה.

הליכוד תקף את ערוץ 13

כזכור, היום (א') אמר תמרי בשידור חי בערוץ 13 כי "נתניהו לא רוצה להחזיר בחיים את החטופים, צריך כבר להבין את זה, צריך לקבל את זה, והשאלה היא כמה זמן אנחנו נאפשר לו שלא לרצות להחזיר אותם בחיים, ולא חשוב המחיר".

בתגובה לכך תקף הליכוד בחריפות את ערוץ החדשות ואת הכתב וטען כי "בזמן שראש הממשלה נתניהו כבר שיחרר 110 מחטופינו ופועל למען שחרור כולם גם ברגעים אלה, גיל תמרי בחדשות 13 מעז לומר שראש הממשלה רוצה שהחטופים ימותו. החמאס לא צריך תקשורת אם יש לו את חדשות 13".

גיל תמרי

גיל תמרי, צילום: חדשות 13, צילום מסך

כתב חדשות 13: "לא חושב שנתניהו רוצה במותם של החטופים ואני מצר על הדברים"

לאחר הסערה שהתעוררה, התנצל תמרי בשידור חי: "אני רוצה לחזור בי ממשפט שאמרתי וממנו השתמע כי ראש הממשלה נתניהו רוצה במותם של החטופים. למרות הביקורת המאוד קשה שיש לי על נתניהו ועל הממשלה שלו ומבלי לגרוע מהביקורת הזו" סייג תמרי, "בחירת המילים שלי הייתה מאוד מאוד לא מוצלחת. אני לא חושב שנתניהו רוצה במותם של החטופים ואני מצר על הדברים". הבהיר והתנצל.

מנגד ארגון בצלמו לא נשאר אדיש ושלח מכתב לנציב הרשות השנייה, ובו דרש להשעות את תמרי: "מדובר באמירה אומללה קשה רעה שקרית פוגענית שתסכן בפועל את חיי החטופים שכן לו מנהיג חמאס שומע את זה הוא הרגע יכול להרוג אותם. אמירה זו מהווה פגיעה חמורה ביותר ברגשות הציבור והמשפחות החטופים ועם ישראל ומהווה הפרה של כללי הרשות השנייה. אודה להשעיה מידית שלו וקנס כספי גבוה על דברי הבל הללו שפוגעים בעם בשעה הכי קשה".