מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סמוטריץ' במתקפה על מוד'יס: "לא מסוגלת להגדיר את חמאס וחיזבאללה כארגוני טרור"

שר האוצר במתקפה על חברת מוד'יס לאחר הורדת דירוג האשראי של ישראל: "מניפסט פוליטי מבוסס תפיסת עולם גיאופוליטית פסימית ומופרכת, שמשקפת חוסר אמון בחוסנה הביטחוני והלאומי של ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/24 20:10 א באדר א'

סמוטריץ' במתקפה על מוד'יס: "לא מסוגלת להגדיר את חמאס וחיזבאללה כארגוני טרור"
סמוטריץ', צילום: Yonatan Sindel,Flash90

שר האוצר סמוטריץ' תקף הערב (שבת) את חברת מודי'ס לאחר שהחליטה אמש על הורדת הדרוג של ישראל. "הודעת מודיס על הורדת הדירוג אינה כוללת טיעונים כלכליים רציניים והיא מהווה כל כולה מניפסט פוליטי מבוסס תפיסת עולם גיאופוליטית פסימית ומופרכת, שמשקפת חוסר אמון בחוסנה הביטחוני והלאומי של ישראל, וככל הנראה גם חוסר אמון בצדקת דרכה מול אויביה" כתב שר האוצר.

סמוטריץ' טען: הם רצו שנסכים למדינה פלסטינית

סמוטריץ' האשים את החברה בסירוב להגדיר את חמאס וחיזבאללה חמאס וחיזבאללה כארגוני טרור, וטען כי החברה הייתה נמנעת מהורדת הדירוג לו ישראל היתה מקבלת את המתווה לעצירת המלחמה והקמת מדינה פלסטינית בעזה וביהודה ושומרון.

סוכנות מודיס, אילוסטרציה

סוכנות מודיס, אילוסטרציה, צילום: Andrius Zemaitis,Shutterstock

"הודעת מודיס לא תערער זאת ולא תחליש אותנו"

עוד הוסיף שר האוצר: "איננו יונקים את עוצמתנו הלאומית, הביטחונית, החברתית והכלכלית מאיך שופטים אותנו בעולם, אלא מאמונה עמוקה בצדקת הדרך, שנשענת על עבר מפואר של אלפי שנים ועל מחויבות לעתיד מפואר עוד יותר". לסיום חתם סמוטריץ': "גם הודעת מודיס לא תערער זאת ולא תחליש אותנו במלחמה על עצמאותנו וריבונותנו בארץ מולדתנו".