מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

גלית דיסטל כפי שמעולם לא שמעתם: אני מהאנשים שתרמו לטבח

בראיון אינטימי שישודר הערב מדברת שרת ההסברה לשעבר על מה שעברה מהשבעה לאוקטובר ומתנצלת על החלק שלה בדרדור השיח בישראל: "פתאום את קולטת שכל מה שחשבת שעשית טוב, עשית רע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/23 16:03 יט בטבת התשפד

גלית דיסטל כפי שמעולם לא שמעתם: אני מהאנשים שתרמו לטבח
גלית דיסטל הודיעה: אשתתף בטקס בבני ברק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הרבה עבר על השרה לשעבר גלית דיסטל מאז הבוקר של השבעה באוקטובר, כשרת ההסברה דאז רבים תהו איפה ההסברה הישראלית בדיוק כשצריך אותה, אחרי המתקפות האלה הגיעה חשיפת התכתבות פרטית שלה עם פעילת שמאל אור סיונוב בה היא כתבה על נתניהו ש: "יש ל כעס עצום כלפיו, את לא יודעת כמה הוא שבר אותי". אחרי המקרה הזה היא תפטרה מתפקידה ושמרה על פרופיל נמוך.

גלית דיסטל אטבריאן מתנצלת על הכל

היום (א') בערב ישודר ראיון אינטימי עם ח"כ בערוץ 13, בו היא מתנצלת על הכל: "היו בערך 100 איש, מהפוליטיקה, מהתקשורת, משפיעני רשת שהדהירו 9 מיליון אנשים במדינה לתהום ואני הייתי חלק מאותם אנשים שגרמו למדינה להיחלש, שפגעו באנשים, שפגעו באזרחים, שבחיי היום יום הם חברים שלי, הם בן-הזוג שלי, זה נחת עליי בשנייה. פתאום את קולטת שכל מה שחשבת שעשית טוב, עשית רע".

"יצרתי שסע ויצרתי פילוג ויצרתי מתח. והמתח הזה הוא חולשה והחולשה הזאת הובילה לטבח. אני אומרת לציבור הדמוקרטי- חילוני. חטאתי לכם, גרמתי לכם לכאוב, גרמתי לכם לפחד על החיים שלכם. אני מתנצלת על זה".