מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

דובר צה"ל: "יהודית נרצחה ברצועת עזה, לצערנו לא הספקנו להגיע אליה בזמן"

דובר צה"ל דניאל הגרי נשא הצהרה בה התייחס ללחימה בעזה ובבית החולים שיפאא': "הנהגת חמאס בלחץ כי הם יודעים מה הם מסתירים" |  כוחות הביטחון חשפו היום בשטח בית החולים שיפאא' פיר מבצעי של ארגון הטרור חמאס

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/23 21:19 ג בכסלו התשפד

דובר צה"ל: "יהודית נרצחה ברצועת עזה, לצערנו לא הספקנו להגיע אליה בזמן"
דובר צה"ל דניאל הגרי , צילום: דובר צה"ל

כוחות צה"ל ממשיכים לפעול ולאתר תשתיות טרור בבתי חולים בשימוש ארגון הטרור חמאס. בבית החולים שיפאא' נחשפו תשתיות טרור, פיר מנהור מבצעי ורכב שהוכן לטבח ב-7.10 ובו אמצעי לחימה רבים. דובר צה"ל חשף בהצהרתו כי: "בחמאס מנסים להסתיר את תוצאות פעולות צה"ל נגד מנהרות שבהם שהו מחט הצפונית של עזה ובכיר שמקורב לסינוואר".

בפעולה ממוקדת בבית החולים שיפאא', פועלים גם בשעה זו כוחות היחידה המיוחדת שלדג, צוות קרב חטיבתי 7 ויחידות מיוחדות נוספות. הכוחות חשפו היום בשטח בית החולים פיר מבצעי של ארגון הטרור חמאס. כמו כן, נמצא רכב ממולכד שהוכן כבר ליום ה-7.10 ובו אמצעי לחימה רבים.

הפיר ואמצעי הלחימה בביה"ח שיפאא

הפיר ואמצעי הלחימה בביה"ח שיפאא': צילום: דובר צה"ל

צוות הקרב החטיבתי של חטיבת צנחנים פועלים בבית החולים אל-קודס

במקביל, במסגרת המשך הפשיטה והסריקות בבית החולים רנתיסי, לוחמי צוות הקרב החטיבתי של חטיבה 401 ולוחמי יחידת יהל"ם המשיכו לחשוף את המנהרה המבצעית בבית החולים. בתמונות מהמנהרה ניתן לראות את מבנה המנהרה ודלתות ההדף בהן משתמש ארגון הטרור חמאס, למניעת כניסת כוחותינו לתשתיות התת קרקע שבהן הוא משתמש. כמו כן, פועלים צוות הקרב החטיבתי של חטיבת צנחנים בבית החולים אל-קודס, בו אותרו אמצעי לחימה וכלי נשק.

דלתות ההדף בכניסה לפיר

דלתות ההדף בכניסה לפיר צילום: דובר צה"ל