הותר לפרסום שמו של החשוד בפדופיליה בירושלים: המשטרה מחפשת קורבנות נוספים

השליך טלפונים מחלון, קפץ ממרפסות, ופרץ לדירות בכדי להסתתר ולחמוק ממעצר ללא הצלחה: המשטרה עצרה בירושלים חשוד בפדופיליה, בחשד שביצע עבירות מין בנערים, בהם בן 13 הסובל מאוטיזם

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 05/11/23 14:16 כא בחשון התשפד

הותר לפרסום שמו של החשוד בפדופיליה בירושלים: המשטרה מחפשת קורבנות נוספים
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

חשף את עצמו בפני הקטין

מחלק פשיעה מקוונת בימ"ר ירושלים, החל לאחרונה בחקירת תיק שהתקבל מתחנת משטרה באזור המרכז, בגין חשדות לביצוע עבירות פדופיליה בנער בן 13 הסובל מאוטיזם. על פי התלונה שהתקבלה במשטרה, אדם מבוגר שוחח עם הקטין באינסטגרם בהתכתבות ובשיחות וידאו, שבהן חשף את עצמו בפני הקטין בהזדמנויות שונות ואף ניסה ליזום מפגש פיזי עם הקטין. במהלך החקירה התגלה כי מדובר בחשוד שריצה בעבר עונש מאסר בגין עבירות מין כלפי קטינים אחרים.

החשוד אבי בראון

החשוד אבי בראון צילום: דוברות המשטרה

השליך את מכשירי הטלפון ששימשו אותו לביצוע העבירות

במהלך החקירה, חוקרי ימ"ר ירושלים איתרו 2 קורבנות נוספים, בני 15 תושבי מרכז הארץ וירושלים, שעפ"י החשד חוו גם הם מעשים דומים מצד החשוד. בתאריך 31.10 בלשי ימ"ר ירושלים הגיעו למרכז העיר ירושלים לבית בו שהה החשוד במטרה לעצרו. החשוד שהבחין בשוטרים, השליך את מכשירי הטלפון שעל-פי החשד שימשו אותו לביצוע העבירות, מגובה רב לכיוון גג של מבנה סמוך. לאחר מכן קפץ ממרפסת ביתו למרפסת סמוכה, פרץ לדירה שהייתה ריקה, ובהמשך התחבא בדירת שכנה בבניין. כשהגיעו הבלשים לדירה של השכנה, נמלט דרך המרפסת וקפץ לדירה שמתחתיה ושם נעצר לבסוף. במהלך ניסיון מנוסתו והתפרצותו לדירות- גרם נזק לשתי דירות.

השליך את הטלפונים מהחלון

השליך את הטלפונים מהחלון צילום: דוברות המשטרה

המשטרה מחפשת קורבנות נוספים

בימים האחרונים הוארך מעצרו של החשוד, בן 37 תושב ירושלים, בבימ"ש השלום בירושלים ב-6 ימים עד לתאריך 6.11. באותו הדיון בית המשפט סירב לבקשת סנגורו של החשוד לאיסור פרסום שמו, וערר שהוגש ע"י בא כוחו נמחק על ידו.

לצד המשך החקירה במחלק פשיעה מקוונת של ימ"ר ירושלים בכדי למצות עמו את הדין, במשטרה חושדים כי ייתכן והיו קורבנות נוספים למעשיו הפלילים. בהתאם כל מי שנפל קורבן למעשיו של החשוד אבי בראון שביצע המעשים תחת פרופיל המשתמש בשם: Abraham Tzvi, מתבקש לדווח על כך בהקדם בתחנת המשטרה הקרובה לביתו.