מחריד: זה מה שהתגלה בתוך מזוזה בבית חולים בצפון

אירוע חמור במיוחד: במהלך בדיקת מזוזות במרכז הרפואי לגליל במחלקה האונקולוגית, התגלו באחת המזוזות פתקים עם כתובות נאצה בשבח האיסלאם ונגד היהדות, "כל היהודים שקרנים ואין דת להם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/23 10:00 כח באב התשפג

מחריד: זה מה שהתגלה בתוך מזוזה בבית חולים בצפון
מזוזה, צילום: shutterstock

במהלך בדיקת מזוזות שגרתית במרכז הרפואי לגליל בנהריה, התגלה כי בתוך אחת המזוזות של דלתות המחלקה האונקולוגית הוטמנו פתקים עם דברי נאצה. בהנהלת בית החולים מיהרו להגיש תלונה למשטרה, ומנהל בית החולים, פרופסור מסעד ברהום, ביקש כי כלל המזוזות במחלקות השונות במקום ייבדקו, כך נחשף היום (ב').

משפטים בשבח האיסלאם ונגד היהדות: "מוות ליהודים"

המזוזה במחלקה בה מטופלים חולי סרטן חוללה, כשבמקום הקלפים עם הפסוקים, הוטמנו בהם פתקים בעברית וערבית, עם נאצות כלפי העם היהודי. בין השאר נכתב בהן: "כל היהודים שקרנים ואין דת להם". עוד נכתב: "הם רוצחים וטרוריסטים" ו- "מוות ליהודים", כך על פי דיווח ב- Ynet.

המרכז הרפואי לגליל

המרכז הרפואי לגליל, צילום: רוני אלברט

בתגובה לאירוע החמור, נמסר מהמרכז הרפואי לגליל: "במסגרת תוכנית עבודה שגרתית לבדיקת מזוזות, נמצאה באחת ממחלקות האישפוז מזוזה שכללה פתקי נייר עם משפטים בשבח דת האיסלאם ובגנות היהדות".

לדבריהם: "מיד עם היוודע הדבר הוגשה תלונה למשטרת ישראל, ומנהל המרכז הרפואי הורה בעקבות זאת על האצת תוכנית העבודה לבדיקת כלל המזוזות בביה"ח". עוד נאמר, כי עד כה, לאחר בדיקת יותר מ-400 מזוזות, "לא התגלו מקרים דומים".