עמית סגל עוקץ את הח"כית מהליכוד: "לשים על מיוט"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, עקץ את חברת הכנסת טלי גוטליב שביקשה משר התקשורת להפסיק את שידורי הערוצים 11, 12, 13 בעת מצב מיוחד ובעת חירום בעורף: "לשים את היוזר שלה על מיוט"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 14/05/23 08:42 כג באייר התשפג

עמית סגל עוקץ את הח"כית מהליכוד: "לשים על מיוט"
עמית סגל, , צילום: Hadas Parush/Flash90

חברת הכנסת מהליכוד טלי גוטליב, ביקשה אמש (שבת) משר התקשורת, שלמה קרעי,להפסיק שידורי תקשורת בעת מצב מיוחד ובעת חירום בעורף. "לשר התקשורת יש סמכות להפסיק שידורי תקשורת בעת מצב מיוחד ובעת חירום בעורף כפי שהכריזה הממשלה. אדוני השר זה הזמן להשתיק את שידורי 11, 12, 13 במסגרת סמכותך לפי ס. 13 לחוק הבזק", כתבה גוטליב בעמוד הטוויטר שלה.

בעקבות בקשתה של גוטליב, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, עקץ. "לכל אחד מאיתנו יש גם סמכות לשים את היוזר של טלי גוטליב על מיוט", כתב הפרשן הפוליטי בעמוד הטוויטר שלו.

טלי גוטליב

טלי גוטליב צילום: Yonatan Sindel/Flash90

קרעי לגוטליב: "לא הייתי רוצה לחיות במדינה בה הממשלה סוגרת ערוצים שמבקרים אותה"

שר התקשורת, שלמה קרעי, הגיב הבוקר לבקשתה של גוטליב ואמר כי הוא לא מתכוון לסגור את ערוצי התקשורת גם אם הם חוצים את הגבול. "טלי יקרה, גם הלב שלי רותח, אבל לא הייתי רוצה לחיות במדינה שבה שר התקשורת או הממשלה סוגרים ערוצים שמבקרים אותם, גם אם הם חוצים את הגבול ולעיתים מבלבלים בין אויב לאוהב".

קרעי

קרעי צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

בסיום דבריו, ציין קרעי כי הפתרון לכך הוא הרפורמה בתקשורת אותה הוא מקדם. "הפתרון הוא הרפורמה שלי בתקשורת, שבה הכח היחיד נמצא בידי הצופים. הם קובעים. הם מרימים או מורידים שידורים. רק הם".