מהליכוד והעבודה: לא נכנסו לכנסת אבל קיבלו תפקידים יוקרתיים

אסנת מארק, חברת הכנסת לשעבר מהליכוד, לא נבחרה אמנם לכנסת הנוכחית, אבל מקבלת מינוי יוקרתי כמנכ"לית משרד המדע של השר אקוניס | מועמד מפלגת העבודה יאיא פינק קיבל מינוי חדש בהסתדרות

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 03/01/23 20:03 י בטבת התשפג

מהליכוד והעבודה: לא נכנסו לכנסת אבל קיבלו תפקידים יוקרתיים
אסנת מארק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מנכ"לית חדשה למשרד המדע: היום (ג') הודיע שר הטכנולוגיה והמדע אופיר אקוניס על מינוי חדש במשרד. למנכ"לית המשרד מינה אקוניס את חברת הכנסת לשעבר מהליכוד אסנת מארק. מארק כזכור התמודדה בפריימריז האחרונים בליכוד אך הגיעה למקום לא ריאלי לאחר השריונים ושאר הייצוגים ברשימה.

בוגרת אולפנה ושירות לאומי

בהודעה שהוציא היום השר הוא הודיע על מינויה של מאר לתפקיד, אך התפקיד עדיין נתון לאישור ועדת המינויים של נציבות שירות המדינה. מארק עורכת דין במקצועה, בוגרת אולפנת בני עקיבה אבן שמואל ושירתה בשירות לאומי בקהילה בעיר אופקים.

אופיר אקוניס

אופיר אקוניס, מינה את אסנת מארק.  צילום: כיפה

מועמד מפלגת העבודה והג'וב החדש

גם מועמד מפלגת העבודה, יאיא פינק קיבל מינוי חדש בהסתדרות, כך פורסם ב"מקום הכי חם בגיהנום". על פי הפרסום, פינק שהגיע למקום השישי בפריימריז במפלגת העבודה ולא נכנס לכנסת, קיבל עתה את התפקיד בהסתדרות בו הוא יעמוד בראש אגף הלהט"ב. פינק, המתמודד הדתי ברשימת העבודה, היה מנכ"ל תנועת "דרכנו" בעבר. פינק הגיב לידיעה ואמר: "האגף לא רשום על שמי, חובת ההוכחה עלי".

יאיא פינק

יאיא פינק צילום: יחצ