מצבו של הרב דרוקמן מוסיף להיות קשה: "להמשיך להתפלל"

אין שינוי במצבו הרפואי של זקן רבני הציונות הדתית והוא מוסיף להיות קשה ויציב | במשפחה משדרים אופטימיות, מודים לציבור וקוראים להמשיך בתפילות: "היוזמות מחזקות את כולנו, ואנו בטוחים שגם את הרב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/22 17:55 כג בכסלו התשפג

מצבו של הרב דרוקמן מוסיף להיות קשה: "להמשיך להתפלל"
הרב דרוקמן, צילום: Avi Dishi/Flash90

מצבו הרפואי של הרב חיים דרוקמן, מזקני רבני הציונות הדתית, ממשיך להיות קשה אך יציב. ביום שישי עדכנה משפחתו כי מצבו של הרב נשאר דומה לימים האחרונים, ובמידת הצורך בית החולים יוציא הודעה עדכנית. במשפחה משדרים אופטימיות ומסרו כי "על אף המצב הקשה, אנו מאמינים ומצפים לישועה".

משפחתו של הרב מסרה את תודתה לכל המתפללים: "אנו נפגמים ומודים לאלפים הרבים שהגיעו לרחבת שריד בית מקדשנו לתפילת רבים לרפואתו של הרב. תודה גדולה גם לכל היוזמות המקומיות הרבות לרפואת הרב שהמשפחה שומעת - תפילות, קריאת תהילים של תינוקות של בית רבן, הפרשות חלה, הקדמת קבלת שבת, ריבוי לימוד תורה ועוד יוזמות רבות שאנו גם לא מכירים. אלו מחזקות את כולנו, ואנו בטוחים שגם את הרב". 

המשפחה מסרה תודה לצוות בית החולים הדסה עין כרם, להנהלת בית החולים ולצוות המסור ביחידה לטיפול נמרץ פנימי, על הטיפול ברב ועל היחס התומך והדואג למשפחה כולה.הציבור מתבקש להמשיך ולהתפלל לרפואת חיים מאיר בן מילכה בתוך שאר חולי עמו ישראל.