סמוטריץ' ובן גביר נפגשו לראשונה אחרי החתימה על הסכם הריצה המשותפת

אחרי החתימה בקיסריה על ההסכם, יושב ראש הציונות הדתית ויושב ראש עוצמה יהודית נפגשו ופרסמו הודעה משותפת: "מאוחדים כל הדרך אל הניצחון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/22 17:41 ב באלול התשפב

סמוטריץ' ובן גביר נפגשו לראשונה אחרי החתימה על הסכם הריצה המשותפת
סמוטריץ' ובן גביר, צילום: ללא

אחרי שביום שישי האחרון חתמו על הסכם ריצה משותפת, יושב ראש הציונות הדתית ויושב ראש עוצמה יהודית נפגשו. השניים פרסמו את התמונה ברשתות החברתיות וכתבו: "מאוחדים כל הדרך אל הניצחון".

סמוטריץ': "נמשיך לפעול לחיבורים נוספים"; בן גביר: "בכנסת הבאה יכהנו חמישה בן גבירים"

כזכור, לאחר שבועות של משא ומתן תקשורתי סמוטריץ' ובן גביר הגיעו להסכמה וירוצו יחד בבחירות הקרובות. ההסכמה באה על רקע זימונם הבהול ביום שישי האחרון לביתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שלחץ עליהם לחתום. על פי עיקרי ההסכם, הציונות הדתית תקבל את מקומות 1,3,4,6,8 ועצמה יהודית תקבל שלושה מקומות בשמינייה הראשונה וכן את מקומות 9,10.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר ברך על ההסכם שנחתם: "רגע לפני שבת, בשורת אחדות לעם ישראל: הגענו להסכמה עם ידידי בצלאל סמוטריץ' על רשימה שוויונית שתרוץ יחד בבחירות הקרובות. נכניס לכנסת לפחות חמישה בן גבירים. ובעז"ה נביא את הימין לניצחון! שבת שלום".

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ בירך אף הוא על ההסכם: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. שמח לבשר לכם שיחד עם חברי איתמר בן גביר הגענו להסכמה על ריצה משותפת בבחירות למען ניצחון מחנה הימין בעזרת השם. נמשיך לפעול לחיבורים נוספים. יחד נעשה ונצליח!".