"אנס את אחותו הקטינה כבר כשהיתה בגיל 8": המשטרה עצרה תושב השפלה בחשד לאונס

בחור כבן 22 מאחד מיישובי נחל שורק נעצר על ידי המשטרה בחשד שאנס את אחותו הקטנה לאורך שנים החל מהיותה בגיל 8 , מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט ובקרוב יוגש כתב אישום

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/22 11:03 י באב התשפב

"אנס את אחותו הקטינה כבר כשהיתה בגיל 8": המשטרה עצרה תושב השפלה בחשד לאונס
ניידת משטרה, אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

מקרה מחריד בשפלה: משטרת ישראל עצרה בחור בן 22 באחד מיישובי נחל שורק, בחשד שאנס את אחותו הקטנה לאורך שנים כבר כשהיתה בגיל 8, הדיווח במשטרת ישראל התקבל לאחר ששירותי הרווחה הודיעו למשטרה על חשד לביצוע עבירות מין בקטינה על ידי אחיה בביתם באחד מיישובי נחל שורק. 

חוקרי המשטרה פתחו בחקריה מואצת ובסופה גילו כי אחיה של הצעירה בן 22 אנס את אחותו הקטינה כבר מהיותה בת 8, החשוד נעצר מיד ומעצרו הוארך על ידי בית המשפט ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום חמור ובקשת מעצר על תום ההליכים. 

החשוד שכיום בן 22 אנס בשנים האחרונות את אחותו הקטינה החל מגיל 8

ממשטרת ישראל נמסר על האירוע המחריד "המשטרה עצרה תושב השפלה בחשד לאינוס אחותו הקטינה לאורך שנים מהיותה בת 8 ובהתאם לממצאי החקירה הוגשה נגדו הצהרת תובע, חוקרי תחנת המשטרה ביבנה פתחו בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח לפני כשבועיים משירותי הרווחה בדבר חשד לביצוע עבירת מין בקטינה על ידי אחיה בביתם באחד מהישובים ביישובי נחל שורק.

"בתוך כך, חוקרי המשטרה בשת"פ גורמי רווחה, ערכו מגוון פעולות חקירה מואצות, במסגרתן עלה כי החשוד שכיום בן 22 אנס בשנים האחרונות את אחותו הקטינה החל מגיל 8. כאמור, החשוד נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט, כאשר ביום שישי האחרון הוגשה נגדו הצהרת תובע לבית המשפט. 

"בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, מעצרו הוארך עד לתאריך 8.8.22 , ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום חמור ובקשת מעצר עד תום ההליכים."