רכבו של טל יושובייב משמעון הצדיק הוצת בפעם התשיעית

"שוב מחבלים ערבים שרפו לי את הרכב בפעם התשיעית ליד הבית בשמעון הצדיק", כך עדכן הבוקר טל יושובייב בטוויטר. יושובייב קרא לעזרה וטוען כי המשטרה לא עושה את העבודה

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/22 08:32 ל בשבט התשפב

רכבו של טל יושובייב משמעון הצדיק הוצת בפעם התשיעית
הרכב שהוצת הלילה, צילום: מתוך הטוויטר של יושובייב

בפעם התשיעית, הוצת רכבם של משפחת יושובייב, תושב שמעון הצדיק. מוקדם יותר באותו יום, נזרקו אבנים על אישה ורוסס גז על צעירים. מאז שומר החומות, הוצת רכבו של משפחת יושובייב, תושב שמעון הצדיק תשעה פעמים.

מדובר בצעירים שבאים בד"כ בחסות החושך, מציתים ובורחים. המשטרה עצרה בעבר מציתים בודדים, אך רובם הגדול שוחררו ימים ספורים לאחר מכן למעצר בית קצר בביתם שנמצא במרחק של עשרות מטרים מהמקום ומסתובבים היום חופשי. ביום שלפני הצתת הרכב האחרונה נזרקו אבנים על תושבת השכונה שעברה בסמוך למקום וכמה שעות לפני ההצתה, יהודים שעברו בסמוך רוססו בגז פלפל ע"י ערבים.

משפחת יושובייב קוראת לאזרחים להגיע בכל שעות היממה, להגביר את הנוכחות היהודית בשכונה ולסייע בהשבת הביטחון לשכונה. טל יושובייב מסר בתגובה: "הגענו למצב של אפס הרתעה, לא יתכן שזו הפעם התשיעית שמציתים לי את הרכב והטרור נמשך בשכונה. המשטרה לצערי לא עושה את העבודה, ולכן אנו קוראים לכל מי שיכול להגיע, בכל שעות היממה ובפרט בשעות הלילה, לסייר ולשמור בצורה חוקית על התושבים היהודים שגרים כאן, לא ניתן לטירוף הזה להימשך!".

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל פועלת ברחבי העיר ירושלים, ובאזור שייח׳ ג׳ראח בכוחות מתוגברים לשמירה על שלום התושבים ובטחונם בכל ימי השנה. מעבר לפעילות יזומה, גלויה וסמויה, כל דיווח או תלונה המתקבלים במשטרה על נסיונות פגיעה בנפש וברכוש מטופלים ונחקרים ביסודיות במטרה למצות את הדין עם המעורבים".

"מיד עם קבלת הדיווח אודות הצתת הרכב הוזעקו למקום כוחות משטרה ונפתחה חקירה במטרה לאתר את המעורבים במעשה. נמשיך לפעול על מנת למצות את הדין עם כל עבריין שינהג באלימות, יפר את הסדר הציבורי ויפגע ברכוש", הוסיפו.