צפו הרב דרוקמן בפנים: המפקד למפלגת הציונות הדתית יוצא לדרך

הרב חיים דרוקמן הוא ראשון המתפקדים למפלגת הציונות הדתית: "מי שמזדהה עם השלמות הזאת של תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל כיחידה אחת שיבוא ויתפקד" | סמוטריץ': "יש פה הזדמנות לכולם כולם להיות שותפים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/21 19:08 כג בכסלו התשפב

הרב דרוקמן בפנים: המפקד למפלגת הציונות הדתית יוצא לדרך
הרב דרוקמן וסמוטריץ', צילום: הציונות הדתית

המפקד למפלגת הציונות הדתית יצא לדרך. ערב ההכרזה הרשמית (ש') הגיע יו"ר המפלגה, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', לביתו של זקן רבני הציונות הדתית וראש ישיבות ואולפנות בני עקיבא, הרב חיים דרוקמן, שהתפקד ראשון וקרא לציבור הרחב להצטרף ולהתפקד גם כן. 

עם התפקדותו למפלגת הציונות הדתית, אמר הרב חיים דרוקמן כי הוא שמח להתפקד למפלגה: "הציונות הדתית היא הנשמה של מדינת ישראל ויש מן ההכרח שמי שמזדהה עם השלמות הזאת תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל כיחידה אחת שיבוא ויתפקד. יש צורך בציבור ענק, בציבור ענק של רבבות שמזדהים עם העובדה שאנחנו רוצים זהות יהודית למדינה".

"הציונות הדתית היא זאת שתוביל למציאות הטבעית הזאת, שחזרנו לארצנו כדי להיות מדינה יהודית. יבואו רבים רבים, ויהיה מחנה גדול וענק, שביטויו יהיה כמובן בתחום הפוליטי שיכול להשפיע על מדינת ישראל כולה אז חזק ונתחזק בעד עמנו, בעד מדינתנו והשם יצליח בעדנו".

סמוטריץ' הודה לרב דרוקמן על האמון וההתפקדות: "הבטחנו ואנחנו בשעה טובה מקיימים. אנחנו יוצאים למפקד ולדמוקרטיה, מתחילים מאפס. יש פה הזדמנות לכולם כולם להיות שותפים. וכל כך סמלי שהמתפקד הראשון שפותח את ספר המתפקדים זה מורנו ורבנו הרב דרוקמן. עם המסירות נפש הגדולה, עם האהבה הגדולה, והאמונה הגדולה והנחישות הגדולה והאחריות הגדולה. כולנו תלמידיו".
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן