עומר אדם יתחתן ברבנות? זה מה שאמא שלו ענתה

אל דאגה, הכוכב הישראלי לא עומד להתחתן בקרוב, אך שרון אדם, אימו של עומר הבהירה כי היא מצפה מבנה להתחתן ברבנות: "טקס דתי עוטף את נשמתך". ומה היא אמרה על האופציה לחתונה אזרחית בקפריסין?

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/21 12:07 יב בכסלו התשפב

עומר אדם יתחתן ברבנות? זה מה שאמא שלו ענתה
עומר אדם, צילום: דוד כהן / פלאש 90

עומר אדם פרץ לחיינו לפני יותר מעשור כשהשתתף בתוכנית "כוכב נולד". לבסוף ההפקה גילתה כי הוא מתחת לגיל המותר בהשתתפות והוא פרש, אך הוא מינף את ההצלחה והפך לאחד הזמרים המצליחים ביותר בישראל היום.

אמו של אדם, שרון, התראיינה ב'לאישה' ונשאלה על הרבנות והיחס אליה. היא משיקה מיזם הרצאות לרווקים שרוצים להתחתן ואומרת כי "כולנו, ובדקתי אחד אחד ואחת אחת, בעד חתונה יהודית וטקס דתי. בעד לעשות את הדבר האמיתי, כי טקס דתי עוטף את נשמתך".

כשנשאלה כיצד תנהג במידה ובנה עומר ירצה להתחתן בחתונה אזרחית בקפריסין, השיבה אדם כי "אני ובעלי 30 שנה יחד, ואני מאמינה שאין חינוך טוב יותר מלהראות דרך חיים. אנחנו התחתנו ברבנות, ואני כן מצפה ומקווה שגם הבנים שלי יתחתנו כך. הם מאוד מחוברים, מניחים תפילין כל בוקר. בעזרת השם זה יקרה, רק שימצאו את הנשמה הטובה שתהיה לצידם".

"זה לא בגלל הרבנים, זו ההתנהגות של בני הזוג שממררת להם את החיים. תשמעי, יש טעות היום בדרך החשיבה של גבר ואישה", היא ואמרת בנוגע לאמירה שחלק מהאנשים לא רוצים להתחתן דרך הרבנות, כי אם הם נפרדים הם עוברים שבעה מדורי גיהינום. "יש נשים זכריות ויש גברים נקביים ויש הכל על הרצף, והבלבול כל כך גדול שהתחלפו היוצרות. האישה הפכה לגבר והגבר הפך להיות מסורס, ולא יודעים כבר מי נגד מי. לאן נגיע?".