אלדד פרי נטמן בהר הזיתים | פרטים נוספים על חיסולו

איש העסקים שחוסל ביריות ביום שישי בעת שיצא מבית הכנסת נטמן בירושלים. המספיד הראשון: הרב שמואל אליהו | חקירת הרצח שנמצאת תחת צו איסור פרסום - נמשכת, ולמרות שאין חשודים חוקרי הימ"ר הצליחו לשחזר את המסלול של הרוצח

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 16/10/21 23:29 י בחשון התשפב

אלדד פרי נטמן בהר הזיתים | פרטים נוספים על חיסולו
אלדד פרי ז"ל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הלילה (ש') נערכת הלווייתו של איש העסקים אלדד פרי שנרצח ביום שישי בבוקר, לאחר שיצא מבית הכנסת ברחוב מרדכי בשיסט ברחובות. בהלוויה משתתפים הרב שמואל אליהו, הרב אורי שרקי, הרב שלמה לוי, הרב עמיחי אליהו, ראש עיריית רחובות רחמים מלול וחברי מועצה.

החקירה שנתונה תחת צו איסור פרסום, הוטלה על חוקרי היחידה המרכזית של משטרת ישראל. ההערכה של בלשי היחידה המרכזית נשענת על צילומים מתוך מצלמות אבטחה שנאספו לאחר הרצח ובעיקר מעיריית רחובות. עד הלילה לא נעצרו חשודים, אך ב"חדשות 12" פורסם הערב כי דרך החומרים שהתקבלו החוקרים הצליחו לשחזר את המסלול של הרוצח שהשתמש בקטנוע במהלך הרצח.

החוקרים מעריכים כי ארגון פשע גדול עומד מאחורי הרצח של  פרי בן ה-44 אך עדיין לא ברור מדובר היה בסכסוך אישי בינו לבין הארגון או שמא מדובר בחיסול שהוזמן במטרה להתנקש בו.

קבוצת אלדד פרי בראשותו, חברת הנדל"ן הגדולה שהקימה קבוצות רכישה, נכנסה בחודש ספטמבר 2020 לחובות בגובה 3 מיליארד שקלים ונכנסה להליך פירוק. אלפי משקיעים ורוכשים שעבדו עם החברה נמצאים עם חשש כבד לכספם. החובות שעליהם פרי היה ערב באופן אישי הגיעו לגובה של 324 מיליון שקלים.

נציין כי משרד הבינוי והשיכון הודיע בשנה שעברה כי הוא מתחיל בהליך פלילי נגד אלדד פרי, בחשד לביצוע עבירות מכר. "משרד הבינוי נכון לסייע לחקירת המשטרה ככל שיידרש ומסמכים רלוונטיים הועברו בעת הגשת התלונה", סיפרו אז במשטרה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן