ישוחרר? מנהלת הפיקוח אישרה את מקום המעצר החלופי של זדורוב

מנהלת הפיקוח על האיזוק האלקטרוני אישרה את בית הוריה של רעייתו אולגה כמקום השהות למעצר הבית, בית המשפט צפוי להכריע בעניין המפקחים שנדרשו לו בשבוע הבא

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 12/08/21 20:32 ד באלול התשפא

ישוחרר? מנהלת הפיקוח אישרה את מקום המעצר החלופי של זדורוב
זדורוב, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

רצח הנערה תאיר ראדה: מספר ימים לאחר שבית המשפט המחוזי בנצרת נענה לבקשתו של רומן זדורוב והורה לשחרר אותו למעצר בית לקראת המשפט החוזר, אישרה מנהלת הפיקוח על האיזוק האלקטרוני כי הבית שבו אמור לשהות זדורוב במהלך המעצר עומד בתנאים, כך על פי דיווח של חדשות 12. 

בית הוריה של אולגה, רעייתו של זדורוב, נבדק השבוע כאשר נציג מטעם המנהלת הגיע למקום כדי לבדוק האם הוא עומד בתנאים לשהות המעצר. לאחר שנבחנה המערכת והסביבה הוחלט כי המקום עומד בדרישות בית המשפט. 

ביום רביעי בשבוע הבא יציג בא כוחו של זדורוב, עו"ד ירום הלוי, בפני בית המשפט את המפקחים, שלושה במספר, רובם בני משפחה, מטעמו שאמורים לוודא כי הוא עומד במעצר הבית. שופט המחוזי ערפאת טאהא יתחקר את המפקחים ויבדוק את מסוגלותם לעמוד בדרישות בית המשפט. עוד הם צפויים להיבחן על ידי הפרקליטות, וגם תבחן הערבות אותה אמור זדורוב להפקיד כתנאי לשחרור. 

לקראת סוף השבוע הבא יתקיים שוב דיון בבית המשפט העליון, שבסיומו, עם בחינת כל התנאים לשחרור, יוכרע האם משפטו החוזר של הנאשם ברצח הנערה מקצרין יתנהל מהכלא או מהבית. 

כזכור, בית המשפט אישר את השחרור בכפוף לתנאים הבאים: 

  • חוות דעת של מינהלת האיזוק האלקטרוני ופיקוח 24 שעות ביממה
  • כל יציאה תדרוש אישור בית המשפט ותיעשה בליווי מפקח.
  • זדורוב יידרש להפקיד 150 אלף שקלים ועוד 200 אלף שקלים ערבות עצמית. גם המפקחים שיוצמדו לו ידרשו להפקיד ערבות בסך 150 אלף שקלים.