חוק אי הפללה סערת הקנאביס | גיא לרר מאשים את סער: "הפכת לשטיח של עבאס"

איש התקשורת הידוע בפעילותו למען לגליזציה, לא אהב את ההחלטה לדחות בשבועיים את ההצבעה על הצעת החוק בדבר אי הפללה על שימוש בקנאביס. "כבוד לשר המשפטים גדעון סער שרע״מ קינחו עם ההסכמים הקואליציוניים שלו את האף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/21 22:23 ה באב התשפא

סערת הקנאביס | גיא לרר מאשים את סער: "הפכת לשטיח של עבאס"
גיא לרר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הצעות החוק רבות עלו היום (ד') לדיון במליאת הכנסת, אחת מהן היתה הצעת החוק של חברת הכנסת שרן השכל, בדבר פטור מרישום פלילי על שימוש בקנאביס לצריכה עצמית. במסגרת ההסכמים הקואליציוניים של תקווה חדשה סוכם על קידום לגליזציה של שוק הקנאביס תוך שנה מיום הקמת הממשלה. למשל: הסדרה מלאה של שוק הקנאביס כולל הקנאביס הרפואי, קידום קמפיין להעלאת מודעות לסכנות שבשימוש וטיפול בהתמכרויות.

מי שידוע בפעילותו הרבה למען הלגליזציה הוא איש התקשורת גיא לרר. הערב לאחר ההחלטה על דחיית החוק כתב לרר בכעס בחשבון הטוויטר שלו: "כבוד גם לשר המשפטים גדעון סער שרע״מ קינחו עם ההסכמים הקואליציוניים שלו את האף. הפכת ממורד בנתניהו לשטיח של עבאס. ברכות".

מאוחר יותר הגיב ללרר טופז לוק, אחד מיועציו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, וצירף תמונה של שטיח עם תמונות של בנט וסער. לרר הגיב בכעס גם לטופז לוק: "ולמה שאתם לא תצילו את המצב ותצביעו בהתאם לאינטרס של המצביעים והמצפון שלכם? אתם בפוליטיקה בשביל לעשות צחוק מסער? או כדי לדאוג לציבור שלכם?".

לרר הצטרף למאבק ללגליזציה וקנאביס רפואי בסוף 2016 ומאז מוביל למענו מאבק ארוך ולעתים מצליח להביא לתיקונים. בעבר תקף שרים בממשלה על התנגדותם להקלה על ציבור הצרכנים.