נעצרו חשודים ביידוי אבנים על הרב אליהו

משטרת ישראל עצרה היום שני קטינים ממזרח ירושלים בחשד שיידו אבנים על רכבו של הרב אליהו בתחילת השבוע, "המשטרה תמצה את הדין עם אותם אלו הבוחרים לסכן את הציבור במעשיהם""

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/21 17:49 ד באב התשפא

נעצרו חשודים ביידוי אבנים על הרב אליהו
צילום: ללא

משטרת ישראל הודיעה היום (ג') כי לאחר פעילות חקירתית מאומצת  נעצרו לפני זמן קצר שני קטינים בחשד שיידו אבנים בתחילת השבוע לעבר רכב במזרח ירושלים, באותו אירוע נפגע רכבו של הרב שמואל אליהו, רבה הראשי של צפת, בזמן שנסע ברכבו בסילוואן (כפר השילוח). 

לאחר שביום ראשון שעבר בשעת ערב הושלכו אבנים לעבר כלי רכב בדרך הזיתים שבמזרח ירושלים, פעלה המשטרה בנחישות לאתר את החשודים במעשה ולפני זמן קצר נעצרו שני קטינים בגילאי 16 תושבי א-טור שבמזרח ירושלים בחשד למעורבותם באירוע. השניים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול לשמירת הסדר הציבורי וביטחון תושבי העיר ירושלים והבאים בשעריה ותמצה את הדין עם אותם אלו הבוחרים לסכן את הציבור במעשיהם".

הרב אליהו תיאר את שאירע: "נסעתי עכשיו בירושלים, זרקו עלי אבנים, בגובה הראש שלי. זאת אומרת אם האבן הייתה פוגעת זו הייתה סכנת חיים. למזלי נסעתי ברכב של האבא, הרב אליהו, שמשמות חזקות ואני חי וקיים ברוך ה'. אבל הכוונה שלהם הייתה לרצוח, לא פחות מזה, לרצוח".