אושיית אופנה וחובבת ספורט: 10 דברים שלא ידעתם על עידית סילמן

חברת ימינה גרמה לסערה פוליטית עם הודעתה בדבר פרישתה מהקואליציה, קיבצנו עבורכם רשימת דברים שלא ידעתם על חברת הכנסת סילמן, החל מהתעמלות קרקע ועד הדרכת טיולים בבית ספר שדה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/04/22 10:43 ה בניסן התשפב

אושיית אופנה וחובבת ספורט: 10 דברים שלא ידעתם על עידית סילמן
סילמן, שישה דברים שלא ידעתם, צילום: Flash90

פחות משנה חלפה מאז הושבעה ממשלת ישראל ה-36 בראשות נפתלי בנט, והבוקר (ד'), נראה כי קצה קרוב מתמיד. בהודעה דרמטית שיצאה מוקדם יותר היום, הודיעה יו"ר הקואליציה, חברת הכנסת עידית סילמן מימינה, כי היא פורשת מהקואליציה, "אינני יכולה עוד לתת יד למהלכי הממשלה", אמרה. 

סילמן, שכיהנה בכנסת בתור יו"ר ועדת הבריאות ויו"ר הוועדה המסדרת, ספגה עליה לא פעם ביקורת נוקבת מטעם האופוזיציה, ובתחילת דרכה אף זכתה לכינוי  "ילדה קטנה", מחבר הכנסת פרוש, ודרישה מטעם חבר הכנסת מיקי זוהר ש"תהיי ילדה טובה". 

1. ספורטיבית 

לסילמן יש תואר בספורט ממכון וינגייט, ובכלל, מאז הייתה בת 4 היא השתתפה בחוגי התעמלות בקרקע ובמכשירים ואפילו הייתה אלופת האולפנות בתחום.

2אולפניסטית 

יו"ר הקואליציה לשעבר למדה בבית הספר היסודי "מעלות משולם" בעיר מגוריה רחובות (שם גרה עד היום), ולאחר מכן המשיכה לאולפנת צפירה.

מחוברת למרוקו. סילמן

מחוברת למרוקו. סילמןצילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם של סילמן

3משרתת ומטיילת 

אחרי הלימודים באולפנה, סילמן המשיכה דווקא לשירות צבאי בגלל הרצון שלה להיות מדריכת טיולים. אז את התקופה הזאת היא העבירה בבית ספר שדה שער הגיא ויצא לבלות ולהדריך באזור השפלה וירושלים לא מעט.

סילמן.

סילמן. צילום: Sraya Diamant/Flash90

4. לא נחה לרגע

מהצבעות התקציב הארוכות בנובמבר האחרון סילמן לא התרגשה. בתור אישה שלא ישנה יותר מ-3 שעות בכל לילה, מה זה בשבילה להיות ערה יום או יומיים רצוף? 

סילמן. לא נחה, בעוד שאחרים לידה לא מהססים לנצל את ההזדמנות

סילמן. לא נחה, בעוד שאחרים לידה לא מהססים לנצל את ההזדמנותצילום: Yonatan Sindel/Flash90

5. אל הים בלילה 

כדי למלא את הלילות הארוכים שלה, חברת ימינה נוהגת להיפגש עם החבורה הקרובה מהלימודים לריצות ליליות על חוף הים.

6. המשפחה

עידית נשואה לשמוליק ולהם שלושה ילדים: עילי, איתן ורוני. הילדים קרויים על שם הסבים והסבתות, כשאיתן קרוי על שמו של לוחם צה"ל איתן נאוֶה ז"ל שנהרג בקרב על גבעת התחמושת וידוע מהשורה האלמותית: "איתן לא היסס לרגע". 

שמוליק ועידית סילמן

שמוליק ועידית סילמןצילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

7.  האיש שאיתה

עידית נשואה כבר שנים ארוכות לשמוליק סילמן, מי שהיה מנהל מחלקת מגזרים בקופת חולים מאוחדת ונאלץ להתפטר עם המינוי של אשתו ליו"ר ועדת הבריאות בכנסת. סילמן התבטא לא פעם בקשר לממשלת השינוי, ורק לאחרונה, בראיון שהעניק לרדיו גלי ישראל, אמר, "לכל אחד יש קווים אדומים". 

8. "מלכה"                                                              

האפליקציה החינמית להעברת מסרים מיידים משמשת גם את הבכירים ביותר, וחברת הכנסת סילמן, מציגה את עצמה בסטטוס הווטסאפ שלה באופן יצירתי למדי. לצד תמונה שבה מתואר תפקידה הפרלמנטרי (שככל הנראה ישתנה בקרוב) היא הוסיפה את המשפט הבא: "מלכה - מוליכה את יומה". 

צילום: צילומסך

9. אושיית אופנה

סילמן מגיעה לכנסת בהופעה מושקעת ולבוש מוקפד, ועבורה זה לא זר בכלל. בראיון שהעניקה למגזין את בחודש שעבר סיפרה כי את החוש האופנתי שלה קיבלה ממשפחתה המורכבת, כאשר סבתה הייתה תופרת ברמה גבוהה וכך גם אמה ודודותיה. "אימא שלי מלקטת עבורי כל דבר יפה שהיא רואה. זה משפחתי אצלנו", אמרה אז. 

10. זכתה לחיקוי בארץ נהדרת 

בנובמבר באחרון סילמן זכתה, כמו רבים וטובים לפניה, לחיקוי בתוכנית הסאטירה של קשת 12, ארץ נהדרת. השחקנית שני כהן גילמה אותה ועשתה זאת בחן רב. 

שני כהן בתפקיד עידית סילמן

שני כהן בתפקיד עידית סילמן צילום: צילום מסך קשת 12

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן