נסראללה: "אמרו שאני מת. חיפשו לי מחליף"

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה מגיב לראשונה ל"לנאום השיעולים" שנשא לפני שבועיים, והוליד שמועות רבות בנוגע למצבו הבריאותי. "נמשיך יחד עד שנתפלל יחד בירושלים, באל-אקצא, אנשאללה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 08/06/21 17:57 כח בסיון התשפא

נסראללה: "אמרו שאני מת. חיפשו לי מחליף"
נסראללה ב"נאום השיעולים", צילום: צילום מסך מתוך "נאום השיעולים"

שבועיים חלפו מאז אותו "נאום השיעולים" שהביא לגל שמועות באשר למצבו הרפואי של מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה. הערב (ג') נשא נסראללה נאום נוסף ממקום מחבואו והודה לדואגים לשלומו.

"אמרו שאני מת, חיפשו לי מחליף. ברצוני להודות לכל האוהבים, האחים, האחיות, המשפחות וכל אלה שהושפעו לאחר נאומי ב-25 במאי על מצבי והביעו את כאבם או עצבם. אני גאה באהבה זו". עוד הוא אמר: "נמשיך יחד עד שנתפלל יחד בירושלים, באל-אקצא, אנשאללה".

https://www.youtube.com/watch?v=OFKkL-xGUmI

בנאום השיעולים שנשא בתאריך 25.5 לציון 21 שנים ליום הנסיגה הישראלית מלבנון, אמר נסראללה: "על ישראל להבין שתגובה על פגיעה במקומות הקדושים בירושלים לא תיעצר בגבולות ההתנגדות בעזה", אמר והתייחס למבצע שומר החומות ואירועי האלימות באותו חודש. "המשוואה שיש להגיע אליה היא כדלהלן: ירושלים - מלחמה אזורית. על הישראלים להבין כי כל מהלך שכזה משמעותו מלחמה אזורית שתסתיים בהשמדתה", הוסיף.

עוד אמר באותו נאום: "תושבי עזה וההתנגדות היו מוכנים להגן ולהקריב למען ירושלים ומסגד אל-אקצא. הישראלים צריכים להבין שפגיעה בהם שונה מכל תוקפנות אחרת שלהם. עזה הפתיעה את האויב בכך שמימשה את האיום שלה להגיב על מה שהכיבוש עשה בירושלים".