המרד בימינה | סערה בטוויטר: "שיקלי הפך את בנט ללוזר הכי גדול בפוליטיקה"

המכתב של ח"כ שיקלי בו הוא מתנגד להקמת ממשלה עם השמאל זוכה לאהדה רבה בקרב אנשי ימין: "מתרגש עד דמעות מעמיחי שיקלי. אין מילים, אנשים כמוהו צריכים להנהיג את המדינה"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 05/05/21 11:07 כג באייר התשפא

המרד בימינה | סערה בטוויטר: "שיקלי הפך את בנט ללוזר הכי גדול בפוליטיקה"
ח"כ שיקלי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

ח"כ עמיחי שיקלי מימינה שלח היום (ד') מכתב ליו"ר ימינה נפתלי בנט, בו הוא מביע מורת רוח מהקמת הממשלה המסתמנת, ומודיע כי יתנגד לממשלה שכזו "אל לנו לתת יד לשלילת הצבעתם של למעלה ממיליון מצביעי ליכוד, אחים, שותפים לדרך", רק לפני יומיים אמר "סומך על נפתלי".

בעקבות המכתב אנשי ימין מעודדים את שיקלי: "בנט התחייב לפני הבחירות לא להכנס לממשלה תחת לפיד. עמיחי שיקלי בסך הכל מתעקש על קיום ההבטחה הזו" כתב עקיבא נוביק. גם העיתונאי שחשף את המכתב, עמית סגל עקץ: "זעם על ח״כ שקלי: איך אדם מעז לקיים את מה שהבטיח לבוחר?"

"מתרגש עד דמעות מעמיחי שיקלי. אין מילים, אנשים כמוהו צריכים להנהיג את המדינה" התרגש אדם גולד. ועיתונאי ערוץ 13 שרון גל תקף את בנט: "שיקלי הפך את בנט ללוזר הכי גדול בפוליטיקה. וכל כך מגיע לו" 

ינון מגל כתב: "עמיחי שיקלי תזכרו את השם, הערב ב8 אודיע לנשיא: אמליץ על עמיחי שיקלי", ועמיתו שמעון ריקלין הוסיף: "שלום לנפתלי בנט. אני יודע שלא אכפת לך מכלום במירוץ המגלומני והשקרי שלך. אבל בכל זאת. תסתכל על שיקלי. ועכשיו תסתכל על עצמך. ועכשיו שוב על שקלי. שהוא גבר שעומד במילה שלו ובעקרונות שלו ובערכים שלו. מה שאתה מעולם לא היית. ומעולם לא תיהיה"

ארז תדמור כתב: "גיבור ישראל עמיחי שיקלי", יערה זרד התרשמה מתוכן המכתב: "המשפט החשוב ביותר במכתב של שיקלי: "אל לנו לתת יד לשלילת הצבעתם של למעלה ממיליון מצביעי ליכוד, אחים, שותפים לדרך. אין לנו מנדט ליטול מהם את בחירתם הדמוקרטית, במפלגת הליכוד ובעומד בראשו. מה לנו ולרוחות השנאה, מה לנו ולדגלים השחורים?" כל כך פשוט וכל כך מדויק. שאפו."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן