תנועת הנוער יוכלו לחזור לטייל

אושרה פתיחת האטרקציות באוויר הפתוח על פי התו הסגול גם לטיולים מאורגנים. בהתאם לכך, משרד החינוך יאשר את הטיולים המאורגנים על ידי תנועות הנוער והחינוך המשלים

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 31/03/21 16:30 יח בניסן התשפא

תנועת הנוער יוכלו לחזור לטייל
חניכי בני עקיבא. ארכיון, צילום: בני עקיבא

הצלחת מבצע החיסונים וירידת מקדם ההדבקה בעקבותיהם, בהחלט נותנת את אותותיה. היום (ד') אושרה הקלה נוספת המסמנת על חזרה לשגרה לאחר משבר הקורונה. משרד החינוך יאשר לתנועות הנוער והחינוך המשלים לקיים טיולים מאורגנים כחלק משחרור המגבלות בתו הסגול.

יו"ר ועדת חוק, חוקה ומשפט, ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה, סיכם היום עם ממונה הקורונה, פרופ' נחמן אש, על פתיחת האטרקציות באוויר הפתוח על פי התו הסגול גם לטיולים מאורגנים. בהתאם לכך משרד החינוך יאשר את הטיולים המאורגנים על ידי תנועות הנוער והחינוך המשלים.

סגן שר החינוך מאיר פרוש התייחס לבשורת ההקלות ומסר: "לאור פניית רשויות רבות לאשר יציאת תלמידים לטיולים לאחר חג הפסח, בפעילות הנהלת משרד החינוך הוסרו כל החסמים מול משרד הבריאות. הטיולים והאטרקציות יאושרו לפי מתווה התו הירוק".

הבשורה בהקלות הללו של משרד החינוך, מגיעה לאחר הבשורה בנוגע לחיסון ילדים מוקדם יותר היום. חברת התרופות פייזר הודיעה כי החיסון נגד קורונה בטוח ויעיל לילדים מגיל 12.