סוף טוב: ההריונית שחלתה בקורונה ילדה בן בריא

בת שבע ברוך חלתה באורח קשה מקורונה בזמן שהייתה בהריון בחודש שמיני. הצוות הרפואי של שערי צדק הצליח להציל את חייה ואף לסייע בהולדת בנה הרביעי, שנולד בריא. "תחושה של קבלת חיים חדשים במתנה ,פעם ראשונה את חיי שלי, ובפעם השנייה זה התינוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/21 16:53 כו באדר התשפא

סוף טוב: ההריונית שחלתה בקורונה ילדה בן בריא
הצוות המטפל יחד עם בני הזוג ברוך והרך הנולד, רגע לפני השחרור לביתם, צילום: דוברות שערי צדק

סוף שמח וטוב: לאחר שהייתה במצב קשה מאוד בחודש השמיני להריונה, במחלקת הקורונה בשערי צדק ולאחר שהרופאים נאבקו על חייה, בת שבע ברוך בת ה-28 מירושלים קיבלה חיים בפעם השנייה השנה כאשר ילדה במזל טוב את בנה הרביעי. 

התינוק הבריא נולד בשעה טובה, במשקל 3.074 בחדר הלידה בשערי צדק. בת שבע הובהלה לפני כחודשיים במצב קריטי למחלקה לטיפול נמרץ כתר במרכז הרפואי שערי צדק כשהיא בשבוע 31 להריונה, בעקבות סיבוך ריאתי כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה.

במהלך אשפוזה הארוך הצוות במחלקה לטיפול נמרץ כתר בשערי צדק בשיתוף עם הצוות המקצועי באגף נשים עשה את מרב המאמצים על מנת לשמר את ההריון ולהציל את חייה. ״בת שבע סבלה מסיבוכים הקשורים בהריון ובקורונה והייתה גבולית מבחינה נשימתית. לשמחתנו הצלחנו לטפל בה בלי שהיא תורדם ותונשם. אנחנו שמחים שהיא מתחזקת וילדה ילד בריא״. מספר ד״ר יגאל הלביץ, רופא בכיר במחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי שערי צדק.

אפרת הרלינג, אחות ראשית בחדר לידה במרכז הרפואי שערי צדק: ״עבורי זהו יום מרגש כפליים לאחר שטיפלנו בה כשהגיעה לאשפוז ועקבנו אחר מצבה לאורך כל הדרך. שלשום קיבלנו אותה בחדר לידה בהתרגשות גדולה. הזוג ברוך היקר עשה דרך מפרכת ואנו שמחים שהיום יצאו מפה עם בנם. מאחלים להם נחת והרבה בריאות״.

בת שבע ברוך: ״התחושה שאופפת אותי ברגעים משמחים אלה היא תחושה של קבלת חיים חדשים במתנה מבורא עולם. חיים פעם שניה בתוך שנה. פעם ראשונה את חיי שלי, ובפעם השנייה זה התינוק המתוק שנולד לנו. תודה אבא שבשמיים על השליחים המדהימים שנתת לנו, שליחים בדמות מלאכים שטיפלו בי במסירות ללא הפסקה 24/7, הרגשתי האישית שטופלתי כאילו הייתי היחידה בכל בית החולים. הרבה מעבר לטיפול הרפואי המקצועי, שאין כמוהו, קיבלתי אמפתיה, אכפתיות ומסירות יוצאת דופן, דאגה לכל מה שאני צריכה עד לפרטים הקטנים ביותר"