סקר מנדטים: רוב לימין עם בנט - ליברמן ומיכאלי מזנקים

61 מנדטים לגוש הימין-חרדים יחד עם ימינה | ישראל ביתנו והעבודה עולות ומקבלות 9 ו-7 מנדטים בהתאמה | מפלגת רעמ עוברת את אחוז החסימה על חשבון מרצ שנמחקת

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 07/02/21 17:41 כה בשבט התשפא

סקר מנדטים: רוב לימין עם בנט - ליברמן ומיכאלי מזנקים
ליברמן ובנט. יכריעו את הבחירות?, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

עוד 44 ימים לבחירות, ויומיים אחרי סגירת הרשימות לכנסת, סקר של דיירקט פולס שמתפרסם היום (א') מראה כי גוש ימין-חרדים שכולל את ימינה מקבל 61 מנדטים, בעוד גוש שמאל-ערבים מקבל 45 מנדטים. ההפתעות המשמעותית ביותר בסקר הן רשימת רעמ בראשות מנסור עבאס שעולה מעל אחוז החסימה, על חשבון מרצ שלא עוברת, והעלייה של ישראל ביתנו והעבודה במספר המנדטים.

הליכוד זוכה ל-31 מנדטים, יש עתיד של יאיר לפיד ותקווה חדשה בראשות גדעון סער זוכות ל-14 מנדטים, בעוד ימינה שומרת על יציבות עם 11 מנדטים. ישראל ביתנו ואביגדור ליברמן קרובה למספר דו ספרתי של מנדטים עם 9, וש"ס מקבלת 8 מנדטים.

יהדות התורה, והרשימה המשותפת זוכות ל-7 מנדטים, וכך גם מפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי שלפני חודש כלל לא עברה את אחוז החסימה. הציונות הדתית של סמוטריץ' ובן גביר, כחול לבן עם גנץ ורעמ בראשות עבאס מקבלות 4 מנדטים.

מרצ והמפלגה הכלכלית של זליכה לא עוברות את אחוז החסימה. 


(מתן כהנא באולפן כיפה: "אנחנו המבוגר האחראי ונפעל במנהיגות, לא נחרים אף אחד")

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן