השר דרעי: "אדאג להחזיר את בנט וסער הביתה"

יו"ר ש"ס המשיך להביע את תמיכתו המלאה בראש הממשלה נתניהו, והבטיח ליושבי ראש 'ימינה' ו'תקווה חדשה' כי "אדאג להם לכבוד הראוי להם לפי תוצאות הבחירות", שמצידם מיהרו להגיב: "זה לא יקרה"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 17/01/21 16:12 ד בשבט התשפא

השר דרעי: "אדאג להחזיר את בנט וסער הביתה"
שר הפנים אריה דרעי, צילום: מטה ש"ס

65 ימים לפני הבחירות, ובמפלגת ש"ס פתחו היום (א') את מטה הבחירות באופן דיגיטלי, ובהשתתפות אלפי פעילים. יו"ר המפלגה ושר הפנים אריה דרעי הצהיר כי ימשיך לשמור על בלוק הימין גם בבחירות הקרובות: "בינתיים החברים הטובים של נתניהו עורקים ומשמיצים, מקימים מפלגות ומצטרפים למחנה 'רק לא ביבי'. לכן אני אומר: ביבי לא צריך אריה חזק היום, ביבי חייב היום אריה חזק, הוא חייב ש"ס חזקה".

שר הפנים הוסיף והצהיר כי הוא מתחייב אחרי הבחירות להחזיר את גדעון סער ואת נפתלי בנט לגוש הימין: "אני מאחל להם הצלחה רבה בבחירות, אבל אדאג להחזיר אותם הביתה ולדאוג להם לכבוד הראוי להם לפי תוצאות הבחירות".

"ש״ס אמרה בשלושת מערכות הבחירות האחרונות - וגם עכשיו אנחנו אומרים בלי לזגזג: נתמוך בנתניהו לראשות הממשלה. אנחנו אלו שיזמנו את הקמת בלוק הימין, כשאמרתי במערכות הקודמות שליברמן יקים ממשלה עם הרשימה המשותפת, תקפו אותי, איימו עליי בתביעת דיבה, אבל אני ידעתי במדויק מה התוכנית. אני אומר לכם מעכשיו את תוצאות הבחירות: תהיה ממשלת ימין גדולה שבראשה יעמוד ראש הממשלה נתניהו, וש"ס תהיה מפלגה גדולה ומרכזית בתוך הממשלה הזו".  

בתקווה חדשה התייחסו לדבריו של יו"ר ש"ס ואמרו: "אנחנו מודיעים לאריה דרעי - זה לא יקרה. גם דרעי מבין שנתניהו איבד את אמון רוב הציבור. אין לנתניהו 61 ואין לנתניהו ממשלה. כל מה שהוא יודע להציע למדינת ישראל זה עוד ועוד מערכות בחירות וחוסר יציבות פוליטית וכלכלית. מה שנתניהו לא יצליח, אנחנו נצליח: נקים אחרי הבחירות ממשלה יציבה בראשות גדעון סער".