מבצע החיסונים: הרב גרשון אדלשטיין בן ה-97, ממנהיגי הציבור החרדי, התחסן נגד קורונה

מי שנחשב לאחד ממנהיגי הציבור החרדי-ליטאי, שהוביל לכל אורך התפרצות המגפה קו ברור הקורא לשמור על ההנחיות, הגיע להתחסן נגד קורונה וקרא לציבור: "לצאת ולהתחסן מהר ככל האפשר"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 22/12/20 18:14 ז בטבת התשפא

מבצע החיסונים: הרב גרשון אדלשטיין בן ה-97, ממנהיגי הציבור החרדי, התחסן נגד קורונה
הרב גרשון אדלשטיין, צילום: אהרן קרוהן, פלאש 90

מבצע החיסונים נמשך. נשיא מועצת גדולי התורה של דגל התורה וראש ישיבת פוניבז', הרב גרשון אדלשטיין, הנחשב לאחד ממנהיגי הציבור החרדי-ליטאי, הגיע היום (ג') בשעות הצהריים אל שערי המרכז הרפואי 'מעייני הישועה' להתחסן נגד נגיף קורונה.

אדלשטיין הכריז: "פספסנו את הרכבת של הריסון המהודק - אין מנוס מסגר"

המנהיג הליטאי בן ה-97, נשיא מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' שב לביתו לאחר כעשרים דקות וקרא לציבור "לצאת ולהתחסן מהר ככל האפשר". במשרד הבריאות מציינים כי מאז פרוץ הנגיף, מוביל הגאון רבי גרשון אדלשטיין את הקול הקורא להישמע להוראות משרד הבריאות ולנהוג על פי ההנחיות. 

עוד אמרו במשרד הבריאות כי יציאתו של הרב אדלשטיין מביתו שברחוב ראב"ד בבני ברק לשם קבלת החיסון, מעבירה מסר ברור וחד משמעי לציבור, והודפת את טענות הכזב כנגד החיסונים.

מוקדם יותר היום אמר שר הבריאות, יולי אדלשטיין, כי מבצע החיסונים מתקדם בקצב המצופה: "הגענו לכמעט 30,000 מתחסנים ביומיים הראשונים. זה נתון מדהים שמעיד על היענות יפה מאוד של הציבור להתחסן". אמר שר הבריאות.  

לדבריו, "משרד הבריאות בראשותי פועל רבות כדי לזרז עוד את החיסונים. המטרה שנגיע ללמעלה מ-60,000 מתחסנים ביום. עכשיו עשינו עוד כברת דרך כשמתחילים לחסן את בית גיל הזהב באמצעות "מגן אבות ואמהות".