מאות קפסולות תפילה ברחבי הארץ לקראת יום כיפור

ארגוני 'צהר', 'אור תורה סטון' והאיגוד העולמי של בתי הכנסת נערכים ליום כיפור, ופורסים ברחבי הארץ מאות מנייני רחוב וחצרות שיתקיימו על פי ההנחיות: "ביום הזה נפגש כולנו ,לציין מחויבותנו כלפי עצמנו וכלפי עמנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/09/20 11:53 ה בתשרי התשפא

מאות קפסולות תפילה ברחבי הארץ לקראת יום כיפור
קפסולות תפילה, צילום: יח"צ

ארגון רבני צהר, אור תורה סטון והארגון העולמי של בתי הכנסת יקיימו תפילות יום הכיפורים במאות מוקדים במרחבים פתוחים ברחבי הארץ וכבר נמצאים בהכנות לוגיסטיות להקמת מתחמי קפסולות בשטחים פתוחים.

השנה, בעקבות הקורונה, הודפסו עשרות אלפי חוברות תפילה של תפילת כל נדרי ונעילה בנוסח ספרד ואשכנז עם ביאורים והסברים אשר יחולקו במוקדי התפילות וכן יסופקו ליחידים שיעדיפו להתפלל לבד בביתם.

ארגון צהר לגבאים: "קחו אחריות - העבירו את המניינים למרחבים הפתוחים"

על מנת לעמוד בהוראות משרד הבריאות קוראים יוזמי המהלך לציבור להירשם בהקדם למניין מועדף בקרבת מקום מגוריהם על מנת להבטיח את מקומם במניין הקפסולה, כל מוקדי התפילות נמצאים באתר ארגון רבני צהר.

יש לציין כי במידה וימצא ביקוש גדול באזורים מסוימים ייתכן ויפתחו מניינים נוספים וזאת על מנת לאפשר לכל מי שחפץ בתפילה לקחת חלק מבלי לחרוג מכמות המתפללים המותרת.

הרב דוד סתיו יו"ר ארגון רבני צהר, אמר כי "יום כיפור הוא הסמל לאחדות הגורל היהודי ממדבר סיני ועד מלחמת יום הכיפורים, ביום הזה נפגש כולנו ,לציין מחויבותנו כלפי עצמנו וכלפי עמנו".

הרב ד"ר כתריאל ברנדר, נשיא וראש מוסדות 'אור תורה סטון, הוסיף: "דווקא בימים אלו בהם אנו כואבים ומצרים על העובדה שאיננו יכולים להתאחד ולהתפלל יחד כבשנים עברו, אנחנו שמחים לקחת חלק השנה ביוזמה שתהפוך את יום כיפור ליום מיוחד ומאחד, על אף אתגרי הקורונה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן