בלי הנחות: יועצי נתניהו נקנסו ב-5,000 ש״ח על הפרת בידוד

טופז לוק וראובן עזר, יועציו של ראש הממשלה, קיבלו קנס על סך 5000 ש"ח כל אחד על הפרת בידוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/20 18:53 ד בתשרי התשפא

בלי הנחות: יועצי נתניהו נקנסו ב-5,000 ש״ח על הפרת בידוד
טופז לוק ונתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שחזרו מחתימת הסכם השלום בין ישראל לבחריין ואיחוד האמירויות בוושינגטון, יועצי ראש הממשלה נתניהו, טופז לוק וראובן עזר, הפרו את הנחיות הבידוד ונראו בציבור למרות איסור משרד הבריאות. כעת נודע כי המשטרה קנסה כל אחד מהם ב-5000 שקלים, כך דווח בחדשות 12. 

כזכור, לוק הפר את חובת הבידוד כאשר נראה במוצאי חג בין המפגינים נגד נתניהו, סמוך למעון ראש הממשלה, כשהוא אוחז מצלמה ומתעד את המפגינים. ראובן עזר, סגן ראש המל"ל, המשמש כיועץ המדיני של ראש הממשלה נתניהו, תועד בערב החג עורך קניות בסופרמרקט במבשרת ציון. עבור עזר זוהי ההפרה השנייה של ההנחיות, לאחר שהפר את ההוראה לא לצאת משטח המלון בו שהתה המשלחת המדינית של ישראל בוושינגטון, בשבוע שעבר, ויצא לריצה, ולאחר מכן ננזף על כך. 

בישיבת הממשלה התייחס נתניהו להתנהלות המקוממת של יועציו ואמר: "כולם צריכים ללמוד את ההנחיות, להקפיד עליהם ולאכוף אותם בצורה שויונית. רואים את זה בהנחיות על אכיפת ההפגנות. עכשיו פתאום כולם מתעוררים מול אדם אחד, כל מי שהפר בידוד צריך לשלם קנס אבל אסור שתהיה אכיפה בררנית, יהודים ערבים ושמאל ימין". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן