גנץ: "הממשלה ממשיכה לתפקד - אני מנהל את העניינים"

שר הביטחון סייר בעיר האדומה אשדוד שמתמודדת עם סגר ואמר: "נדע להגיע לכל מי שיזדקק לעזרה. נעבור עיר-עיר, נעשה בדיקות, נערוך חקירות ונסייע לכל צורך של האזרחים בשטח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/20 13:21 כה באלול התשפ

גנץ: "הממשלה ממשיכה לתפקד - אני מנהל את העניינים"
"נסייע למי שנשאר בבית". שר הביטחון גנץ, צילום: מיכאל דימנשטיין/לע״מ

שר הביטחון בני גנץ, סייר הבוקר (ד') באשדוד יחד עם שר התיירות אסף זמיר וראש העיר יחיאל לסרי, ובחן את היערכות הכוחות של צה"ל ופיקוד העורף לקראת הסגר. בסיום הסיור הבטיח גנץ כי, "נעבור עיר עיר, מוקד מוקד, לא נוותר בשום מקום. נעשה בדיקות, נעשה חקירות אפדימיולוגיות, נעשה סיוע למי שצריך בידוד, נסייע למי שנשאר בבית".

"אני יודע שזאת תקופה לא קלה ועשינו צעד כואב" אמר שר הביטחון והבהיר, "החלטות קשות לוקחות בחשבון את כלל הצרכים שלנו. קודם כל את הצרכים הבריאותיים, ולאחר מכן התחשבות ככל שניתן בהיבטים הכלכליים וכמובן בהיבטים החברתיים. אנחנו חייבים לעבור את התקופה הזאת ביחד".

שר הביטחון סייר במרכז חלוקת מזון של פיקוד העורף

שר הביטחון סייר במרכז חלוקת מזון של פיקוד העורףצילום: מיכאל דימנשטיין/לע״מ

גנץ נשאל על נסיעת ראש הממשלה לחתימת הסכמי השלום בוושינגטון ואמר: "אני מציע שקודם כל נברך על ההסכם החשוב שמביא לנורמליזציה עם מדינות באזור ואני מאחל לראש הממשלה בהצלחה". אמר יו"ר כחול לבן והוסיף, "ממשלת ישראל ממשיכה לתפקד. הוא נמצא שם, אנחנו בקשר שוטף, השרים ישנם ואני מנהל פה את העניינים. כל השרים עובדים ואזרחי ישראל נמצאים בידיים אמינות".

שר הביטחון בני גנץ

שר הביטחון בני גנץצילום: מיכאל דימנשטיין/לע״מ