שר הדתות במערת המכפלה: "זכות גדולה"

השר אביטן סייר בקרית ארבע ואמר: "זכות להתפלל בקברי אבותינו". ראש המועצה אליהו ליבמן: "כבוד גדול לארח את השר, היה ונשאר ידיד גדול של המועצה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/20 09:28 כא באלול התשפ

שר הדתות במערת המכפלה: "זכות גדולה"
שר הדתות במערת המכפלה, צילום: דוברות משרד הדתות

שר הדתות הרב יעקב אביטן ביקר הלילה (ד') במערת המכפלה, שם התפלל יחד עם צוות הלשכה ואנשי המועצה המקומית, כשהביקור התנהל על פי הנחיות משרד הבריאות.

במהלך הביקור אמר השר אביטן כי "זו זכות גדולה להתפלל בקברי אבותינו, מערת המכפלה עיר האבות" והוסיף, "התרגשות רבה אוחזת בי בכל פעם שאני מגיע לקברי אבותינו, ובמיוחד בערב הימים הנוראים".

השר אביטן

השר אביטןצילום: דוברות משרד הדתות

אביטן הודה לראש המועצה אליהו ליבמן על האירוח הנפלא, והתפעל מהפיתוח המואץ במועצה, "אין ספק כי אנחנו רואים מביקור לביקור את הפיתוח וההצלחה של קרית ארבע - חברון בכל התחומים, ובתקווה לשנה טובה ומלאה בברכה ובריאות לכולנו בזכות האבות והשורשים שלנו כאן בחברון", אמר השר. 

השר אביטן

השר אביטןצילום: דוברות משרד הדתות

ראש המועצה ליבמן אמר כי זו זכות לארח את שר הדתות במערכת המכפלה ובמועצה. "השר הוא ידיד המועצה, היה כך לפני שמונה לשר וגם עכשיו הוא לא שוכח אותנו". ליבמן הדגיש כי התפילה במערת המכפלה מותרת על פי הנחיות התו הסגול, "אני מזמין את כולם להגיע אלינו לעיר האבות ולהתפלל כאן בימים הנוראים, כל הנחיות משרד הבריאות מתקיימות כאן במלואן".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן