משפט דומא: ראייה חדשה הוצגה ודיון גזר הדין נדחה

עו"ד אשר אוחיון המייצג את עמירם בן אוליאל אשר הורשע לאחרונה ברצח בני משפחת דוואבשה בכפר דומא, הציג ראיה חדשה לבית המשפט המחוזי. בסביבת בן אוליאל הגיבו להתפתחויות "מחכים להכרעת בית המשפט כי בן אוליאל זכאי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 16/07/20 14:45 כד בתמוז התשפ

משפט דומא: ראייה חדשה הוצגה ודיון גזר הדין נדחה
עמירם בן אוליאל ואשתו , צילום: TOMER APPELBAUM/HAARETZ

ראיות חדשות הוגשו ומשפט דומא נפתח. עו"ד אשר אוחיון המייצג את עמירם בן אוליאל אשר הורשע לאחרונה ברצח בני משפחת דוואבשה בכפר דומא, הציג ראיה חדשה לבית המשפט המחוזי. בראייה מציג אוחיון כי אירוע הרצח בוצע באופן שונה לחלוטין מהכרעת הדין. מדובר בראיונות לתקשורת של בני משפחת דוואבשה ושל הבן אחמד בו הוא מעיד כי ראה את האירוע וכאמור מתאר אירוע שונה לחלוטין מכתב האישום. בעקבות הגשת הראיות החדשות מבקש עו"ד אוחיון לבטל את הכרעת הדיון, ולתן תחתיה הכרעת דין אשר תזכה את בן אוליאל.

במסגרת הגשת הראיות החדשות, נפתח הליך חריג בבימ"ש המחוזי, שבמסגרתו זומנו אחמד דוואבשה וסבו חוסיין להעיד בבימ"ש. לאחר שאחמד סרב להתייצב בבימ"ש, ולאור הרגישות, הגיעו הצדדים למתווה והגשת הראיות תעשה, ככל הנראה, מבלי לזמן את בני המשפחה לעדות.

במסגרת ההליך, התנהלו בשבועות האחרונים מספר דיונים בפני הרכב בית המשפט המחוזי בראשות נשיאת בימ"ש השופטת רות לורך, אשר בחנו את טיב הראיות, ולאחר בחינתם פתחו בהליך החריג, שכן מדובר בשמיעת עדים ובבחינת המקרה לאחר שניתנה בתיק הכרעת הדין. בנוסף, דחו השופטים את דיון גזר הדין, אשר היה צפוי להינתן השבוע למועד לא ידוע.

בסביבת בן אוליאל הגיבו להתפתחויות "מאמינים שהראיה החדשה תוביל למסקנה הברורה - בן אוליאל לא ביצע את הרצח בדומא, מחכים להכרעת בית המשפט כי בן אוליאל זכאי."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן