מסתמן: הרב תמיר גרנות ימונה לראש ישיבת פתח תקווה

הרב גרנות, בוגר ישיבת הר עציון וד"ר לחסידות, יכהן בתפקיד לצידו של הרב יובל שרלו. הוא נועץ ברב אהרן ליכטנשטיין, מורו ורבו, אשר חיזק את ידיו ואישר את המהלך

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 08/11/12 10:50 כג בחשון התשעג

מסתמן: הרב תמיר גרנות ימונה לראש ישיבת פתח תקווה
מכון ון ליר, צילום: מכון ון ליר

מסתמן כי הרב תמיר גרנות ימונה בקרוב לראש ישיבת ההסדר בפתח תקווה, לצידו של הרב יובל שרלו - כך נודע לכיפה. השניים יכהנו יחד בראשות הישיבה, לאחר שתתקבל החלטה סופית בעניין.

הרב תמיר גרנות עומד כיום בראש בית המדרש "לתורה ולחיים" ברמת הגולן וברעננה. הוא בוגר ישיבת הר עציון, שסיים דוקטורט בחסידות באוניברסיטת בר אילן. בין היתר הוא מלמד כיום במוסדות חינוך רבים, ישיבות, מדרשות ומכללות, ומפרסם מאמרים עיוניים, בעיקר בתחום החסידות.

הרב גרנות נפגש השבוע הרב מורו ורבו, הרב אהרן ליכטנשטיין, ראש ישיבת הר עציון, והתייעץ איתו בהחלטה. הרב ליכטנשטיין תמך בו וחיזק את ידיו - והרב גרנות אישר את ההצעה.

בתוך כך, ברשת אמי"ת, בה חברה ישיבת פתח תקווה, בוחנים העתקה של הישיבה אל כפר הנוער כפר-בתיה ברעננה - אך טרם התקבלה החלטה סופית בנושא.

הישיבה הוקמה בשנת תשנ"ח על ידי הרב שי פירון, הרב דוד סתיו והרב יובל שרלו. בשנים האחרונות התקשתה הישיבה בגיוס מאסיבי של תלמידים צעירים לשורותיה, וייתכן כי המהלך לצירופו של הרב גרנות נועד לקרוץ לקהל הצעיר המתעניין יותר ויותר בלימודי חסידות.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן