ירושלים: ניידת משטרה נסעה על פסי הרכבת ופגעה בצעירה - מצבה קשה

צעירה כבת 20 נפצעה קשה לאחר שניידת משטרה שנסעה על פסי הרכבת הקלה פגעה בה ופצעה אותה קשה. חובש מד"א סיפר: "היא הייתה מחוסרת הכרה עם חבלת ראש"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 24/08/23 20:45 ז באלול התשפג

ירושלים: ניידת משטרה נסעה על פסי הרכבת ופגעה בצעירה - מצבה קשה
זירת התאונה, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אירוע קשה התרחש הערב (ה') בירושלים כאשר הולכת רגל נפגעה מניידת משטרה שנסעה על פסי הרכבת הקלה בעיר. כתוצאה מהפגיעה נפצעה הצעירה קשה ופונתה עם חבלת ראש וכשהיא מחוסרת הכרה לבית החולים שערי צדק בעיר.

"הבחנו בצעירה כבת 20 שנפגעה מרכב כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש"

חובש בכיר במד"א ישי לוי, סיפר: "ביצעתי בצעירה בדיקות רפואיות, היא הייתה מחוסרת הכרה עם חבלת ראש. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל מתן תרופות. העלנו אותה לניידת טיפול ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבה קשה".

הרכבת הקלה בירושלים, ארכיון

הרכבת הקלה בירושלים, ארכיון, צילום: Chaim Goldberg/Flash90     

מתנדבי 'צוות הצלה' שמואל אדלר ואליאסף שקד מוסיפים: "כשהגענו למקום הבחנו בצעירה כבת 20 שנפגעה מרכב כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש. בסיוע חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א, הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני, ופונתה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א עם חבלת ראש לחדר הטראומה בבית החולים שערי צדק בעיר".

זירת התאונה במחלף חמד

זירת התאונה במחלף חמד צילום: דוברות המשטרה

הרוג בתאונה במחלף חמד

לפני זמן קצר, התקבל דיווח על תאונת דרכים קטלנית במחלף חמד (מעל לכביש 1) בין אוטובוס ציבורי להולך רגל שירד בתחנה מהאוטובוס, שעפ"י החשד פגע בו מיד לאחר מכן בצורה משמעותית. כתוצאה מהתאונה וחומרת הפציעה המשמעותית, נקבע מותו של הולך הרגל על ידי גורמי הרפואה. שוטרים שהוזעקו למקום סגרו את זירת התאונה ובוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבותיה. נהג האוטובוס עוכב לחקירה. בעקבות התאונה, ישנם עומסי תנועה באזור והשוטרים פועלים במקום להכוונת התנועה.