שתי תאונות בכביש 4: 14 פצועים בצומת השרון - הרוג סמוך לצומת ברכיה

בתאונת דרכים בין שני מיניבוסים בכביש 4 נפצעו 14 פועלים פלשתינים. במערך הכיבוי חילצו חמישה לכודים מהרכבים, במשטרה פתחו בחקירת האירוע | הרוג בתאונה אחרת בכביש 4

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 31/07/23 08:20 יג באב התשפג

שתי תאונות בכביש 4: 14 פצועים בצומת השרון - הרוג סמוך לצומת ברכיה
זירת התאונה, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעת בוקר (ב') התרחשה תאונת דרכים בין 2 מיניבוסים בכביש 4 סמוך לצומת השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים לניאדו, מאיר, והלל יפה, 14 פצועים פלשתינים ובהם: 2 פצועים כבני 30 במצב בינוני, עם חבלות בראש ו-12 במצב קל בהכרה מלאה.

במערך כיבוי האש שהוזעקו למקום מגדירים את האירוע כאירוע מורכב, "עם הגעת הצוותים למקום הבחינו במספר רב של פצועים בזירת האירוע, בנוסף למספר גבוה של לכודים. מפקד האירוע רב רשף יעקב סיגווי: "צוותי חילוץ מתחנת נתניה אשר הגיעו למקום זיהו את התאונה ופעלו במקום. סה"כ כוחות הכיבוי חילצו בזירה חמישה אזרחים". בוחני התנועה של מרחב שרון במשטרה פתחו בחקירת נסיבות תאונת הדרכים.

הרוג בתאונה אחרת בכביש 4

בתאונת דרכים בין רכב לאופנוע בכביש 4 סמוך לצומת ברכיה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על רוכב אופנוע גבר כבן 34 ללא סימני חיים עם פציעה רב מערכתית וקובעים את מותו. נהג הרכב גבר כבן 70 מפונה לבי"ח ברזילי במצב בינוני, עם חבלות בראש ובגפיים.

התאונה סמוך לברכיה, הבוקר

התאונה סמוך לברכיה, הבוקר צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חובשי רפואת חירום במד"א אחמד אבו מוך ויקיר קנדיל סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו תאונת דרכים קשה מאוד. רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב היה בהכרה כשהוא סובל מחבלות בראש ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני".