חולצו בשלום: אוטובוס עם 40 תיירים החליק ונתקע ברמת הגולן

אוטובוס ועליו 40 תיירים, נתקע הלילה בכביש ברמת הגולן לאחר שהחליק לצד הדרך. כוחות משטרה חילצו את האוטובוס ופינו את התיירים בשלום | הכבישים בצפון נפתחו לתנועה

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 08/02/23 16:18 יז בשבט התשפג

חולצו בשלום: אוטובוס עם 40 תיירים החליק ונתקע ברמת הגולן
הכוחות בגולן, התיירים חולצו בשלום, צילום: the surrounding area

חילוץ התיירים בגולן: אמש, (ג') בעקבות מזג-אוויר הסוער ושלג שירד ברמת הגולן נסגרו מספר כבישים ברמת הגולן מחשש לשלומם של משתמשי הדרך, בתוך כך, אוטובוס ועליו 40 תיירים החליק במהלך נסיעתו ונתקע בשעת לילה בצד הדרך. שוטרי תחנת גולן בסיוע יחידת הג'יפים גולן סיוע בחילוץ הנוסעים למקום בטוח. 

תיעוד חילצם של התיירים:

האוטובוס ובו 40 תיירים החליק לצד הדרך ונכנס למצב של שיפוע צד לתעלה הסמוכה לכביש ועלה חשש להתהפכותו, שוטרי תחנת גולן של מחוז צפון ויחידת הג'יפים גולן חילצו את נוסעי האוטובוס לקיבוץ אל-רום. מתנדבי היחפ"צ הגיעו למקום וקרוב לשעה פעלו לחלוץ ולגרור את האוטובוס למקום מבטחים. 

רמת הגולן

רמת הגולן צילום: Maor Kinsbursky/Flash90

הכבישים בצפון נפתחו לתנועה

מרכז השליטה של אגף התנועה קיבל בקשת סיוע לחילוץ כלי הרכב שהיו על הצירים שנחסמו והקופצה יחידת ההתנדבות של אגף התנועה - היחידה לפינוי צירים (יחפ"צ אגף התנועה), 5 צוותי חילוץ הוזנקו לרמת הגולן וביצוע חילוץ וגרירה של 13 כלי רכב. בתוך כך הודיעה מוקדם יותר המשטרה כי כל הכבישים שהיו חסומים בצפון, נפתחו לתנועה, כביש 90 עדיין סגור בין נחל ערוגות ומצדה.