צפו: פלסטינים שורפים מצבורי גז ודלק שהועברו על ידי ישראל

בצה"ל פרסמו מספר סרטונים כדי לחשוף את פעילות הטרור של חמאס, בחסות ההפגנות ברצועת עזה. ביום פצועים, שימוש בילדים ואפילו הצתת רכוש שנועד לרווחת תושבי המקום

חדשות כיפה משה ויסטוך 06/05/18 08:07 כא באייר התשעח

צפו: פלסטינים שורפים מצבורי גז ודלק שהועברו על ידי ישראל
ההצתה במעבר כרם שלום, צילום: דובר צה"ל

בצה"ל פרסמו אמש (מוצאי שבת) סרטונים חדשים מההפגנות האלימות שקיימו הפלסטינים ברצועת עזה בסוף השבוע ולאורך השבועות האחרונים, ובראשם הצתת רכוש מצדו הפלסטיני של מעבר כרם שלום.

באחד הסרטונים נראה המון פלסטיני כשהוא מצית חלק ממצבורי הגז והדלק וכן גדרות ושערים מצידו הפלסטיני של מעבר כרם שלום. בצה"ל ציינו כי "הרכוש שנפגע נועד לרווחת אזרחי עזה על-ידי מדינת ישראל ומדינות נוספות מרחבי העולם".

עוד נמסר מדובר צה"ל ביחס לפגיעה האלימה ברכוש כי היא "אלימות זו, הפוגעת באופן ישיר ברווחת תושבי עזה, מובלת על-ידי ארגון הטרור חמאס, המנסה להציג מצג שווא אליו הוא גורר אזרחים ומסכנם. ממעבר כרם שלום נכנסות מדי שבוע כבר שנים מאות משאיות סחורה וציוד וכן מוזרם דלק וגז לשימוש אזרחי הרצועה. בכך פועל החמאס נגד האינטרסים של תושבי הרצועה ומרע את מצבם של תושבי הרצועה למטרותיו".

בצבא פרסמו גם תיעוד של מגוון פעולות פלסטיניות במסגרת ההפגנות כמו ביום פצועים ופציעות, שימוש בילדים ובנשים ועוד. "כל אלה נועדו לעטוף את פעולות הטרור הקשות שמבצע הארגון הטרור חמאס, בהן השלכת מטענים, רימונים, ניסיונות חדירה לשטח ישראל, ולהקשות על פעולות ההגנה של צה"ל תוך הצגת מיצג שווא ושקר אל מול דעת הקהל הבינלאומית", נאמר בהמשך הודעת דובר צה"ל.

הציתו רכוש שנועד לרווחתם. פלסטינים במעבר כרם שלום

הציתו רכוש שנועד לרווחתם. פלסטינים במעבר כרם שלוםצילום: דובר צה"ל

רימון שהושלך בחסות ההפגנות על הגדר

רימון שהושלך בחסות ההפגנות על הגדרצילום: דובר צה"ל

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן