אלימות ללא הפסקה: לאחר רצח מנכ"ל העירייה - רימון הונח בבית ראש העיר

במשטרה ממשיכים לחקור את רצח ד"ר עבד אלרחמן קשוע, מנכ"ל עיריית טירה והורו להגביר את פריסת השוטרים בעיר. רימון הונח בפתח ביתו של ראש עיריית רהט, צעיר בן 21 בצפון

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 22/08/23 08:18 ה באלול התשפג

אלימות ללא הפסקה: לאחר רצח מנכ"ל העירייה - רימון הונח בבית ראש העיר
זירת הרצח בטירה, צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, סיים אתמול (ב') הערכת מצב מיוחדת בטירה בעקבות רצח מנכ"ל העירייה ד"ר עבד אלרחמן קשוע ופציעתם של שניים נוספים, בסיומה הטיל את החקירה על היחידה המרכזית המחוזית. ניצב ביטון הדגיש בסיומה כי החקירה מוצבת בראש סדר העדיפות המחוזי נוכח חומרת האירוע, בו נרצח בעל תפקיד ציבורי במוסד שלטוני ולפיכך הנחה את הימ"ר לנהל את החקירה, לצד העצמת הפריסה המבצעית בעיר למען שלום הציבור.

מותו של מנכ"ל העירייה נקבע בבית החולם

כאמור, במשטרה פתחו בחקירה וסריקות מבצעיות, עם קבלת הדיווח על אירוע הירי בעיר, בעקבותיו שלושה גברים הגיעו פצועים אל יומן התחנה ברכבם ופונו אל המרכז הרפואי מאיר בכ"ס. שני פצועים פונו באורח קל ובינוני בהכרה בעוד מותו של ד"ר קשוע נקבע בבית החולים.

זירת הרצח

זירת הרצח צילום: דוברות המשטרה

רימון על בית ראש העיר

במקביל, נרשם אירוע חמור אחר כאשר רימון הונח בסביבת ביתו של ראש עיריית רהט. במשטרה פתחו בחקירת האירוע. חבלן וכוחות משטרה הגיעו למקום ופעלו לאיסוף ראיות וממצאים בזירה. במקביל, צעיר בן 21 נרצח בכפר ריינה שבצפון, ככל הנראה לאחר קטטה שפרצה במקום, גם נסיבות האירוע הזה נמצאים בחקירת משטרה.