בנט ממשיך במתקפות נגד נתניהו וגנץ: "הצמד חמד מובילים אותנו לסגר שני"

יו"ר סיעת ימינה תוקף את התנהלות נתניהו גם בעניין החלת הריבונות: "תעשה את זה כבר, למה אתה מחכה?". לטענתו הממשלה לא מבינה את הנזק הכלכלי שסגר נוסף עלול להוביל: "אם היו יודעים להוציא חשבונית, זה היה אחרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/20 09:13 יט בסיון התשפ

בנט ממשיך במתקפות נגד נתניהו וגנץ: "הצמד חמד מובילים אותנו לסגר שני"
נפתלי בנט, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר סיעת ימינה, נפתלי בנט ממשיך את ההתנגחויות בממשלה והעומדים בראשה, על הדרך בה הם מנהלים את משבר הקורונה. בראיון לרשת ב' תקף בנט ואמר: "הצמד חמד גנץ ונתניהו מובילים אותנו לסגר שני בחורף. יש זלזול בלתי נתפס בסגירת הכלכלה - אם גנץ, נתניהו, אדלשטיין וכל החבורה הזאת היו יודעים מה זה להוציא חשבונית, כל העניין הזה היה נראה אחרת".

בנט גם התייחס לעניין החלת הריבונות, שם המשיך את הביקורת שלו נגד ראש הממשלה: "תעשה את זה כבר, למה אתה מחכה? שוט, דונט טוק. במקום להתעסק בזה, צריך להתעסק במניעת הטלת סגר נוסף בחורף והחזרת אנשים לעבודה". הדברים מצטרפים כאמור לתכנית היציאה ממשבר הקורונה שפרסם בנט שם אמר: "נתניהו וגנץ תתעוררו עכשיו. תמנעו את האסון הכלכלי הקרב אלינו".

במפלגת הליכוד לא נשארו אדישים לביקורת והערב הם תוקפים את בנט: "האובססיה של בנט לקחת קרדיט על דברים שלא עשה לא יודעת גבול. ״תרומתו״ של בנט לביטחון הייתה בכך שלא הפריע למדיניות התקיפה של ראש הממשלה בהרחקת איראן מסוריה. ״תרומתו״ בעניין הקורונה הייתה בכך שלא הפריע לראש הממשלה נתניהו להביא את ישראל לאחד המקומות הראשונים בעולם במלחמה בקורונה".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן