בכירי 'זהות' עוברים לתמוך ב'ימינה'

שלושה בכירים ממפלגתו של פייגלין ובראשם מס' 2 ברשימה, גלעד אלפר, יודיעו במסיבת עיתונאים עם שקד ובנט כי הם תומכים במפלגת 'ימינה', על אף שפייגלין עצמו הצהיר על תמיכה בליכוד. פייגלין: "נכלוליות וחתרנות של בנטשקד"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 05/09/19 11:58 ה באלול התשעט

בכירי 'זהות' עוברים לתמוך ב'ימינה'
פייגלין בכנס 'זהות' לפני הפרישה מהמירוץ, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

גנבו לפייגלין את המפלגה? נפתלי בנט ואיילת שקד, ששמותיהם הוזכרו במשותף כראשי הימין החדש בהודעה לתקשורת, יקיימו היום (ה') מסיבת עיתונאים משותפת עם בכירי מפלגות 'זהות' לשעבר, גלעד אלפר, ליבי מולד ורפאל מינס, בה יצהירו האחרונים על תמיכה במפלגת 'ימינה' בבחירות הקרובות.

הודעתם של ראשי זהות לשעבר מגיעה על רקע מגעים אינסטנסיביים שנוהלו בין הצדדים בימים האחרונים לקידום ערכים ורעיונות משותפים של ליברליזם, כלכלה חופשית וחירות הפרט.

כזכור, מפלגת זהות בראשות פייגלין פרשה מהמירוץ לבחירות לאחר שפייגלין הגיע להסכמות עם ראש הממשלה נתניהו, לפיהן ימונה לשר לאחר הבחירות, וכן כי הממשלה תקדם רפורמה בקנאביס הרפואי. פייגלין הצהיר על תמיכה בליכוד, אך נראה כי בחירי מפלגתו, שאמנם תמכו בפומבי בפרישה, לא שותפים לעמדתו.

פייגלין: "הנכלוליות והחתרנות של בנט ושקד לא יקדמו אותם"

מתנועת 'זהות' בראשות משה פייגלין נמסר בתגובה: "77% ממתפקדי זהות הצביעו בעד ההסכם עם הליכוד אך יש מי שמסרבים לכבד את ההכרעה הדמוקרטית ומעדיפים לתמוך ברשימת בנטשקד שחבריה נבחרו על פיו של בנט ובהנהון ראש של שקד.
הצמד בנטשקד שניסה להחריב את מפלגת הבית היהודי מנסה כעת לפגוע גם בזהות ובליכוד. הנכלוליות והחתרנות של הצמד לא יקדמו אותם בהנהגת החברה הישראלית ורק ימשיכו להמאיסם עליה.

"נקודת האור היא שערכי החירות שהביאה זהות הפכו למצרך מבוקש בפוליטיקה הישראלית וטוב שכל המפלגות מנסות עכשיו להתהדר בנוצותיה של זהות. תנועת זהות ומשה פייגלין יעשו ככל יכולתם להצלחת הליכוד בבחירות, להביא לבחירת נתניהו כראש ממשלה ולקדם באמת את ערכי החירות בממשלתו".
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן