פריימריז ביש עתיד: זה מה שלפיד רוצה להשיג

בעוד שבוע ולראשונה מאז שהוקמה תערוך מפלגת יש עתיד פריימריז לראשות המפלגה, במפגה משוכנעים שלפיד ינצח, אבל מספרים שלפיד לא מעוניין בניצחון רגיל

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/03/24 15:01 י באדר ב'

פריימריז ביש עתיד: זה מה שלפיד רוצה להשיג
לפיד, , צילום: Yonatan Sindel,Flash90

דמוקרטיה במפלגת יש עתיד: לראשונה מאז הוקמה המפלגה לפני 11 שנה, בסוף השבוע הבא תקיים מפלגת יש עתיד פריימריז לראשות המפלגה, שם יצביעו מאות חברי ועידת המפלגה. במפלגה מספרים כי הניצחון "בכיס של לפיד", אבל ניצחון רגיל לא מספק אותו.

לפיד נערך: חוגי בית וח"כ שממונה על הפריימריז

לפיד מינה את חבר הכנסת נאור שירי לרכז את פעילות הפריימריז ואף קיים מספר חוגי בית בנושא על מנת להשיג את התוצאה בה הוא מעוניין: ניצחון מוחץ על המועמד השני חבר הכנסץ רם בן ברק. לפיד מעוניין ברוב מוחץ של מעל 80% מהקולות על מנת לשדר מסר של יציבות במפלגה. נזכיר כי לפיד אמר לאחרונה על הפריימריז: "אני מצפה לנצח, זה יהיה מאבק הרבה יותר קשה ממה שאתם חושבים".

"ניצחון בפער משמעותי"

ח"כ נאור שירי שמסייע ללפיד בעבודת הפריימריז אמר בשיחה עם "חדשות כיפה": "אני חושב שיש צורך בניצחון בפער משמעותי, המדינה והחברה הישראלית צריכים את מפלגת יש עתיד חזקה עם המנהיג המנוסה ביותר והיחידי שהצליח להרכיב ממשלה בעשור האחרון. חבר הכנסת רם בן ברק הוא אדם ראוי ביותר,אבל לפיד צריך להמשיך".

רם בן ברק

רם בן ברק, צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

הבחירות לתפקיד יו"ר המפלגה ייערכו בעת כינוס ועידת מפלגת יש עתיד ביום 28.3.2024 במוזיאון ארץ ישראל, בהצבעה בעמדות ממוחשבות. כאמור שני המתמודדים היחידים הם יו"ר המפלגה יאיר לפיד וחבר הכנסת רם בן ברק.