ח"כ סון הר-מלך עוררה סערה: "עמירם צדיק וקדוש"

חברת הכנסת מעוצמה יהודית נאמה במהלך אירוע לשחרור של עמירם בן אוליאל, המואשם ברצח משפחת דוואבשה וכינה אותו "צדיק" ו- "קדוש". בציוץ ששיתפה לאחר מכן עמדה מאחורי דבריה: "חף מפשע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/23 21:36 ד בתשרי התשפד

ח"כ סון הר-מלך עוררה סערה: "עמירם צדיק וקדוש"
ח"כ לימור סון הר מלך בכנס לשחרור עמירם בן אוליאל, צילום: יוצר אור

"הייתי אצל עמירם הצדיק הקדוש הזה": חברת הכנסת מעוצמה יהודית, לימור סון הר מלך, עוררה אמש סערה כשאמרה כי לדעתה עמירם בן אוליאל חף מפשע. בציוץ ששיתפה היום (ג') הודיעה כי היא עומדת מאחורי דבריה: "כן, אני מאמינה שעמירם בן אוליאל חף מפשע ושההודאה שלו הוצאה בעינויים שאף אחד לא היה עומד בהם".

עוד הוסיפה וכתבה: "אם אתם רוצים הוכחה לרדיפה, תראו את ההתעקשות להשאיר אותו 8 שנים בבידוד, סנקציה שאין לה תקדים". סון הר מלך השוותה בין בן אוליאל לרומן זדורוב, שזוכה אחרי 17 שנה במעצר: "אני רק מקווה שאצל עמירם זה ייקח פחות זמן".

"הייתי אצל עמירם הצדיק הקדוש הזה"

אתמול, במהלך כנס לשחרורו של בן אוליאל, שמואשם ברצח משפחת דוואבשה, נאמה חברת הכנסת: "אני לא תומכת ברוצח. אני יודעת שהוא חף מפשע" טענה. עוד המשיכה ואמרה כי, "הייתי אצל עמירם הצדיק הקדוש הזה. כשהוא עובד במסדרון אף סוהרת לא נמצאת וזה רק מספר מי האיש ואולי קצת מספר על האיש. אני חושבת שהוא סובל שם בשביל כל עם ישראל".

המחאה להקלה בתנאי מעצרו של בן אוליאל

המחאה להקלה בתנאי מעצרו של בן אוליאל, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

כאמור, מאות משתתפים הגיעו אתמול (ב') לכנס "להצלת עמירם בן אוליאל". בכנס נשאו דברים יהונתן פולארד, ח"כ לימור סון הר מלך, הרב ראובן בן אוליאל אביו של עמירם, הסופר ארנון איתיאל ועוד. הכנס הוא חלק מקמפיין לשחרורו, כאשר עד כה נאספו למעלה מ- 400,000 שקלים.