הקרב בירושלים נפתח: זה מי שינסה להדיח את משה ליאון

עו"ד יוסי חביליו, סגן ראש העיר ירושלים, הודיע כי החליט להתמודד לראשות העיר נגד ראש העיר המכהן משה ליאון, "הגיע הזמן שהרוב הממלכתי והליברלי בעיר יחזור לנצח"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 10/09/23 14:01 כד באלול התשפג

הקרב בירושלים נפתח: זה מי שינסה להדיח את משה ליאון
יוסי חביליו, צילום: יונתן סינדל/פלאש90

מתמודד ראשון בירושלים נגד ראש העיר משה ליאון, סגן ראש העיר ירושלים, עו"ד יוסי חביליו, הודיע כי החליט להתמודד לראשות העיר. חביליו רץ עם "האיחוד הירושלמי", שכולל 5 סיעות ליברליות שהתאחדו לקראת הבחירות, חוזה חדש, מצילים את ירושלים', יש עתיד, מרצ והעבודה.

חביליו מסר: "אתמודד בראש הקואליציה הישראלית הרחבה ביותר לראשות העיר ירושלים. אסיט את ההגה מההידרדרות של העיר לתהום של עוני כרוני, הקצנה, קנאות וגזענות. הגיע הזמן שהרוב הממלכתי והליברלי בעיר יחזור לנצח. בשביל ירושלים, ובשביל מדינת ישראל".

משה ליאון בחר שם

ליאון

ליאון, צילום: ראובן קפוצ׳ינסקי

לאחרונה הודיע ראש העיר המכהן משה ליאון: "הסיעה שלי תיקרא: ירושלים אחת, כן. כשמה של רשימתו המיתולוגית של טדי קולק. בחרנו בשם הזה כי הוא מייצג את הדבר שאנחנו מאמינים בו. אנחנו מאמינים שאנחנו עיר אחת, של כולם ולמען כולם. בחרתי בשם הזה כי הוא ביטא את משאת הנפש של האדם הנפלא וראש העיר המיתולוגי של ירושלים, טדי קולק.

אני לא טדי קולק. אני משה ליאון. אבל ירושלים שלנו היא אותה ירושלים ואני רוצה ומייחל ומתפלל שהיא תהיה: ירושלים אחת. וכמשה ליאון אני מבקש להבטיח, שירושלים תהיה אחת, והתפקיד שלי, כאשר אבחר, בעזרת השם, יהיה לדאוג לכל אחת ואחד. ללא כל הבדל. אני מתחייב לדאוג לכולם".