בן גביר עונה לדוגמנית בלה חדיד: "אני מזמין אותך אליי לקרית ארבע"

הדוגמנית הפרו פלשתינית בלה חדיד תקפה אתמול שוב את ישראל והשתלחה בשר איתמר בן גביר, השר תקף חזרה: "ראיתי שלקחת אתמול קטע שלי מתוך ראיון, והפצת אותו לכל העולם במטרה להוציא אותי גזען וחשוך"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 25/08/23 12:27 ח באלול התשפג

בן גביר עונה לדוגמנית בלה חדיד: "אני מזמין אותך אליי לקרית ארבע"
צילום: Ben Hakoon/Flash90

לאחר שהריאיון של השר איתמר בן גביר בחדשות 12 עורר סערה, הדוגמנית הפרו פלשתינית בלה חדיד הדהדה את הסרטון ל-60 מיליון העוקבים שלה. חדיד שמרבה לתקוף את מדינת ישראל, שיתפה את הראיון של בן גביר בחשבון האינסטגרם שלה עם תרגום לאנגלית וכתבה: "בשום מקום, בשום זמן, במיוחד ב-2023, חיים של מישהו אחד צריכים להיות יקרים יותר מחייו של אחר. במיוחד ופשוט בגלל המוצא, התרבות או רק בגלל שנאה טהורה".

בן גביר: לא מתנצל ולא חוזר בי

השר לביטחון לאומי לא נשאר אדיש ותקף: "‏לשונאת ישראל בלה חדיד, בוקר טוב. ראיתי שלקחת אתמול קטע שלי מתוך ראיון, והפצת אותו לכל העולם במטרה להוציא אותי גזען וחשוך. אני מזמין אותך אליי לקרית ארבע, לראות איך אנחנו חיים פה, איך כל יום נרצחים פה יהודים שלא עשו שום דבר רע לאיש בחייהם, איזה איומים אני אשתי והילדים מקבלים יום יום ממחבלים שגרים פה על ידי.

אז כן, הזכות שלי ושל אחיי היהודים לנסוע ולחזור הביתה בשלום בכבישי יהודה ושומרון, גוברת על הזכות של מחבלים שמיידים עלינו אבנים ורוצחים אותנו. לא מתנצל ולא חוזר בי מדבריי. אגיד אותם גם עוד 1,000 פעם".