חבר כנסת בעוצמה יהודית: "כל החרדים צריכים להתגייס"

ראש הממשלה הקים צוות שיקדם את חוק הגיוס והבוקר התכנס דיון במשרד ראש הממשלה כאשר מטרת הפגישה היא להתחיל ולקדם את החוק כך שיהיה הראשון שיעלה לדיון במושב הבא של הכנסת | אלמוג כהן: "הצבא לא ערוך לגייס את כל החרדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/23 12:14 ל באב התשפג

חבר כנסת בעוצמה יהודית: "כל החרדים צריכים להתגייס"
חה"כ אלמוג כהן | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הצוות המיוחד שהקים ראש הממשלה בנימין נתניהו לקידום חוק הגיוס התכנס הבוקר (ה') במשרד ראש הממשלה כאשר מטרת הפגישה היא להתחיל ולקדם את החוק כך שיהיה הראשון שיעלה לדיון במושב הבא של הכנסת. חבר הכנסת מעוצמה יהודית, אלמוג כהן, התבטא היום בנושא חוק הגיוס, ואמר כי צריך לגייס את כלל החרדים אולם צה"ל לא ערוך לכך.

"הצבא לא ערוך לגייס את כל החרדים"

"כרגע אין מתווה לחוק הגיוס", אמר כהן במהלך ראיון ב"רדיו דרום". "כמי ששירת מרבית חייו הבוגרים את מדינת ישראל וגם כרגע משרת את מדינת ישראל, חושב שכל החרדים צריכים להתגייס. ניסו לעשות את זה בעבר בכוח, זה לא עבד, זה לא הצליח, מה לעשות. לכן צריך למצוא להם את המסגרת הנכונה כדי שהם יוכלו להגיע לשרת".

"צריך לשים את האמת על השולחן - הצבא לא ערוך לגייס את כל החרדים. זה עניין טכני אבל מאוד מהותי מפני שזה יכול להביא לכדי פתרון. מותר לי להגיד מה שאני רוצה כי שירתי המון שנים ואני אומר בצורה ברורה, צריך ליצור את המסגרות הנכונות כפי עשינו למשל במג"ב. אנחנו פותחים במג"ב פלוגה חרדית שבה הצרכים הדתיים שלהם והצרכים האמונים שלהם ישמרו. ".