רוטמן: "מי ששופך כאן רעל זה ממש לא אני"

לקראת צום תשעה באב שיתף חבר הכנסת שמחה רוטמן סרטון אחדות מרגש. בתגובה צייצנית תקפה את יו"ר ועדת חוקה על התנהלותו - כך הוא הגיב

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/23 15:27 ח באב התשפג

רוטמן: "מי ששופך כאן רעל זה ממש לא אני"
שמחה רוטמן, , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר ועדת חוקה חבר הכנסת שמחה רוטמן נכנס לאווירת הצום ושיתף בחשבון הטוויטר שלו סרטון מרגש על אחדות בין מתנגדי הרפורמה המשפטית לתומכיה. רוטמן כתב על סרטון האחדות: "יפה מאוד. חייבים לזכור את זה". 

בתגובה תקפה אותו צייצנית מוכרת והאשימה אותו בין היתר ב"רודנות", בתגובה כתב לה רוטמן: "אם יש לך דוגמא לאמירה רעילה שלי, אשמח להתנצל עליה. מי ששופך כאן רעל, זה ממש לא אני". על הטענות כי לא הסכימו לפשרה ענה רוטמן: "לא קיבלנו אף הצעת פשרה? יש כל כך הרבה דוגמאות לכך שמה שאמרת לא אמת".

דיון סוער בוועדת חוקה

מתן כהנא: הבעיה היא בעיקר בקואליציה

מוקדם יותר היום אמר חבר הכנסת מתן כהנא בראיון לכיפה: "אני אופטימי בטבעי ולא חושב שנגיע למצב של אובדן המדינה ואני נתלה בצילום מהרכבת שרואים לחיצות ידיים בין תומכים ומתנגדים לרפורמה ואני יודע שזאת מדינת ישראל האמיתית, אנשים שרוצים ביחד. אבל לצערי קיצוניים משני הצדדים מייצרים תבערה שצריך להתאמץ מאוד שלא תתפשט. כמה ממובילי המחאה לא רוצים להגיע להסדר מוסכם, וגם באופוזיציה יש קולות שמקשים על הסכמות אבל הבעיה היא בעיקר בקואליציה שם רוצים לנצח בנוקאאוט".