השרה צרחה: "תקפצי לי" - כך נתניהו הגיב

העימות החריג בישיבת הממשלה שכלל קללות וצעקות, הגיע לראש החדשות והכריח את ראש הממשלה בנימין נתניהו להגיב בצורה חריפה לגלית דיסטל וגילה גמליאל

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 18/06/23 17:15 כט בסיון התשפג

השרה צרחה: "תקפצי לי" - כך נתניהו הגיב
השרה גלית דיסטל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

צרחות בישיבה: אירוע חריג מאוד נרשם היום (א') בישיבת הממשלה בירושלים, כאשר שתיים משרות הליכוד, שרת ההסברה גלית דיסטל ושרת המודיעין גילה גמליאל התעמתו דקת ארוכות וצעקו אחת על השנייה. אחרי פרסום הדברים מיהר ראש הממשלה להתערב. 

קרב צעקות: "תקפצי לי יא מטומטמת"

גילה גמליאל

גילה גמליאל - שמח בממשלה | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

  • גילה גמליאל אמרה לשר בן גביר: "תן לדיכטר לעבוד. ההסכמים הקואליציוניים עשקו את הליכוד". 
  • גלית דיסטל הגיבה: "מה את מתערבת? תהיי בשקט"
  • גילה גמליאל: "סליחה, אל תתערבי בכלל.
  • גלית דיסטל תקפה: "תקפצי לי יא מטומטמת. אף אחד בליכוד לא אוהב אותך. בגלל זה שונאים אותך בליכוד".
  • גילה גמליאל לא נותרה חייבת: "איפה המדפסת שלך? תגישי לי את זה כתוב".

אחרי שהצעקות החריגות דלפו לתקשורת, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לתקרית החריגה ושוחח עם דיסטל וגמליאל, במפלגת הליכוד מסרו: "ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר לשרות, שהוא לא מוכן לקבל התנהלות כזאת בישיבות הממשלה". 

"גמליאל הגיעה באיחור לישיבת הממשלה ואז התחילה לצעוק"

השרה דיסטל הגיבה בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "גילה גמליאל הגיעה באיחור לישיבת הממשלה. כרגיל. ואז התחילה לצעוק ולצרוח על כולם כי כולנו חדלי אישים ורק לה הפתרונות. כרגיל. וניסתה לערער וליצור מתח בין ראשי הקואליציה. כרגיל. ופוצצה את הישיבה בדיוק כפי שפוצצה את ישיבת הסיעה בשבוע שעבר בצרחות וטריקת דלת דרמטית".

"כשאמרתי לה (לא בצרחות אבל בהחלט בקול רם) שהיא אבן בנעל של הקואליציה ושההתנהלות שלה פאטתית, היא פתאום התחילה לצרוח שאני מקללת אותה ואף לתדרך כתבים כיד הדמיון הטובה עליה. אז כן, אני עומדת מאחורי כל מילה שאמרתי: גילה גמליאל היא אבן בנעל של הקואליציה וההתנהלות שלה מביכה (ומדאיגה) בלשון המעטה" כתבה.