טלטלה ביש עתיד: אורנה ברביבאי החליטה להתמודד נגד חולדאי

הבחירות ברשויות המקומיות עוד רחוקות, אבל בערים הגדולות השטח כבר חם: השרה לשעבר, חברת הכנסת אורנה ברביבאי החליטה להתמודד על ראשות העיר תל אביב ובחרה תאריך להצהרה החשובה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 13/06/23 10:55 כד בסיון התשפג

טלטלה ביש עתיד: אורנה ברביבאי החליטה להתמודד נגד חולדאי
ברביבאי, צילום: Yossi Zeliger/Flash90

הבחירות לרשויות המקומיות יצרו טלטלה במפלגת יש עתיד: מספר שתיים במפלגה, השרה לשעבר אורנה ברביבאי החליטה להתמודד לראשות עיריית תל אביב נגד ראש העיר המיתולוגי רון חולדאי. לחדשות כיפה נודע כי אחרי התלבטות ארוכה ברביבאי החליטה באופן סופי להתמודד ואף שכרה מקום בו תצהיר על המהלך בתאריך 21.6, כך מספרים מקורביה.

ברביבאי: טרם התקבלה החלטה

כאמור, ברביבאי היא חברת הכנסת מטעם מפלגת יש עתידו וכיהנה כשרת הכלכלה והתעשייה בממשלה ה-36. בשירותה בצה"ל כיהנה כראש אגף כוח האדם, בדרגת אלוף, והיא הקצינה הראשונה בתולדות צה"ל שנשאה דרגה זו במינוי קבע ברביבאי הייתה גם האישה הראשונה אשר כיהנה כיו"ר ועדת החוץ והביטחון בכנסת. חולדאי מסרה בתגובה לפרסום: טרם התקבלה החלטה אם להתמודד לראשות עיריית תל אביב. 

שטרן החליט לא להתמודד

בתוך כך, חבר הכנסת אלעזר שטרן, ששקל להתמודד לראשות עיריית חיפה, החליט לאחרונה לוותר על התמודדותו. "נוכח האתגרים הגדולים ברמה הלאומית בכנסת ובחברה הישראלית כולה, החלטתי בשלב זה להישאר בכנסת ולהמשיך את העשייה החשובה ברמה הלאומית. אני מודה לרבים מתושבי חיפה שפנו אליי, לכל אלה שהפצירו בי להתמודד על ראשות העיר", כתב שטרן.