חבר כנסת מעוצמה יהודית: לפיד וגנץ בוגדים

אמירה חריגה של חבר הכנסת צביקה פוגל: הח"כ החדש האשים את ראש האופוזיציה לפיד ויו"ר המחנה הממלכתי גנץ בבגידה במולדת | לפיד: "במדינות לא דמוקרטיות השלטון תמיד מאיים לעצור את ראשי האופוזיציה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/23 17:42 יז בטבת התשפג

חבר כנסת מעוצמה יהודית: לפיד וגנץ בוגדים
גנץ ולפיד. , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

התבטאות מקוממת של חבר הכנסת צביקה פוגל ממפלגת עוצמה יהודית, הח"כ הטרי שיעמוד בראש ועדת הפנים של הכנסת התייחס לסערת בני גנץ שהזהיר ממלחמת אזרחים, ואמר כי צריך לעצור את מי שהיה שר הביטחון של מדינת ישראל על בגידה במולדת. 

בראיון לכאן 11 אמר פוגל: "יש לעצור את יאיר לפיד, בני גנץ, יאיר גולן ומשה (בוגי) יעלון, את הארבעה האלה צריך לעצור הם האנשים המסוכנים ביותר שיש כרגע", פוגל הסביר: "הם לא מדברים על הפגנה, לא על דגלים ולא שום דבר אחר. הם מדברים עכשיו על מלחמה וקוראים למלחמה. אם הם היו קוראים להפגין, הייתי נותן להם את הזכות להפגין. אבל הם מתייחסים אליי כאויב. זו בגידה במולדת וזו עילה למעצר".  

בתגובה לריאיון, יו"ר מפלגת יש עתיד ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב בטוויטר: "היה ברור שזה יגיע. במדינות לא דמוקרטיות השלטון תמיד מאיים לעצור את ראשי האופוזיציה".

אורית סטרוק: גנץ ירד מהפסים

מוקדם יותר היום התייחסה שרת המשימות הלאומיות אורית סטרוק לאמירות של גנץ ואמרה במענה לשאלת כיפה, "גנץ מזהיר את נתניהו שאם תהיה מלחמת אחים זה בגללכם, מרגישה אשמה"? מי שמאיים במלחמת אחים, במחילה, ירד מהפסים.