במהלך נאום: חבר הכנסת פרסם את מספר הטלפון שלו והוצף בפניות

חבר הכנסת יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית עלה לנאום לראשונה במליאת הכנסת וניצל את הבמה על מנת לפרסם את מספר הטלפון שלו: "לא משנה אם הצבעתם עבורי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/22 17:42 כז בחשון התשפג

במהלך נאום: חבר הכנסת פרסם את מספר הטלפון שלו והוצף בפניות
וסרלאוף, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר הכנסת נגיש מתמיד: חבר הכנסת הטרי, יצחק וסרלאוף עלה לנאום במליאת הכנסת בפעם הראשונה במסגרת נאומים בני דקה. במהלך נאומו פירסם וסרלאוף את מספרו וביקש מהציבור לפנות אליו עם פניות אישיות. "את הדקה הזאת, שהיא הפעם הראשונה בה אני משמיע את קולי במליאה, אני רוצה לנצל כדי להקריא פה כמה מספרים", פתח וסרלאוף.

צפו בדבריו של וסרלאוף:

חבר הכנסת מפרסם את מספרו האישי

"הגעתי לכנסת כדי לעזור לכמה שיותר אנשים ולנסות לסייע בפניות של הציבור העולות מהשטח. אם תספר לי שהבאת עוד מליונים למוסד כזה או אחר אני לא אבין במה מדובר, אבל אם תספר לי שהייתה אישה אלמנה והיו לה בעיות בארנונה ועזרת לה, בזה אני מבין". וסרלאוף הוסיף ופירט את מספרי הקשר שלו וצוות לשכתו: "ולכן, אני כאן עבורכם. אני רוצה שמי בציבור ששומע אותי, יקח דף ועט וירשום את המספר האישי שלי. מספרי הוא 0545852404, מספרו של העוזר שלי נריה הוא 0523414391".

"רוצה לעזור לכם ללא תנאי"

לדבריו, "ממש לא משנה אם הצבעתם עבורי. אני לא מבקש את תמיכתכם. אני רוצה לעזור לכם ללא תנאי. אין פה שום אותיות קטנות וכלום לא בכפוף לתנאי המבצע". ח"כ וסרלאוף סיים ואמר: "באתי לכנסת כדי לשרת את עם ישראל ואשתדל לעשות זאת במסירות ובנאמנות. "לא מלוכה אני לוקח על עצמי אלא עבדות. עבדות לעם ישראל בארץ ישראל לפי ערכי התורה של ערבות הדדית ואהבת הזולת".

2,000 אזרחים כבר פנו לחבר הכנסת הטרי

כתב ישראל היום יהודה שלזינגר שיתף ציוץ ובו שרשור צילום מסך בהם נראה כי  2,000 אזרחים כבר פנו לחבר הכנסת הטרי מרגע פרסום המספר .

מספר הטלפון של חבר הכנסת יצחק וסרלאוף: 054-5852404

מספר הטלפון של עוזרו של חבר הכנסת, נריה: 0523414391