סמוטריץ' הושווה לסינואר וזעם: זה קורה בכל פעם שאנחנו לא מוותרים לליכוד

בציוץ בטוויטר הושווה יו"ר הציונות הדתית למנהיג חמאס בעזה, ותקף: "נעמוד על הדרישות שלנו כדי להבטיח הקמת ממשלה טובה במהירות האפשרית" | שלמה קרעי הגיב: "בצלאל הוא שותף מצויין אבל מה שהוא עושה בציוץ הזה, אלו שיטות של השמאל"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 20/11/22 19:26 כו בחשון התשפג

סמוטריץ' הושווה לסינואר וזעם: זה קורה בכל פעם שאנחנו לא מוותרים לליכוד
סמוטריץ', צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בזמן שהוא נלחם לקבל לידיו את תיק הביטחון או את תיק האוצר, יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', צייץ הערב (א') בחשבון הטוויטר שלו נגד מודעה בה הושווה למנהיג ארגון הטרור חמאס בעזה, יחיס סינואר. אל הכרזה הוצמדו המילים: "אין הבדל בינהם! זה נבלה סרוחה וזה טרפה סרוחה".

"הציונות הדתית היא שותפה מלאה של המחנה הלאומי ושל הליכוד"

"לא יתכן שבכל פעם שאנחנו לא עומדים דום מול דרישות הליכוד יהיו מי שיהפכו אותנו לאויבים, יסיתו נגדנו ויכפישו אותנו", כתב סמוטריץ' בזעם. "הציונות הדתית היא שותפה מלאה של המחנה הלאומי ושל הליכוד. נעמוד על הדרישות שלנו כדי להבטיח הקמת ממשלה טובה ויציבה במהירות האפשרית שתעשה טוב ותוביל מדיניות ימין אמיתית".

חבר הכנסת מהליכוד, שלמה קרעי, כתב נגד דבריו של יו"ר הציונות הדתית: "בצלאל הוא שותף מצויין, ראוי, נאמן וחבר טוב. אבל מה שהוא עושה בציוץ הזה, אלו שיטות של השמאל... לקחת ציוץ (שאני דוחה ומגנה בתוקף) של איזה בוט במקרה הטוב ולהפוך אותו למראית הכל... לא מתאים לך ידידי היקר. בוא נתמקד במה שחשוב כרגע ולא ברעשי הרקע".

חבר הכנסת מהמחנה הממלכתי, מתן כהנא, הגיב גם הוא לדבריו של סמוטריץ': "אתה רציני? כל עוד לא קראו להוציא אותך מבתי כנסת, אל תיילל". 

חברי ליכוד בעד מינוי סמוטריץ' לתפקיד שר הביטחון

מוקדם יותר פרסמנו כי בעצומה שפורסמה בקרב חברי ליכוד, ועליה חתמו כבר עשרות מתפקדים, נכתבה קריאה לנתניהו: "אנו, חברי תנועת הליכוד, אוהבים את המפלגה ושמחים בחזרתו של בנימין נתניהו לעמוד בראשות הממשלה ולהנהיג את המדינה. אנו קוראים לצוותי המשא ומתן של הליכוד, למנות את ח"כ בצלאל סמוטריץ' לשר הביטחון".

העצומה

העצומה